Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie daar nergens Amber staan (of Lumia :p)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ah oké, nee had namelijk ergens gelezen dat de 'nieuw' verkochte Lumia's die dus nu in de winkel liggen allemaal uitgerust waren met Amber, vandaar. :)

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hou deze site in de gaten: http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/

Uitrol voor de 520 is nog niet begonnen dus je kan voorlopig stoppen met checken ;)

Delta Airlines geeft 19,000 Lumia 820s aan hun werknemers, om aan boord te gebruiken voor payment. Goede zet! http://www.wpcentral.com/delta-airlines-taking-lumia-820-board-customer-service

Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dit vond ik ook goed nieuws om te lezen gisteren. :)

"Windows Phone is the second most popular mobile platform in Latin America"
    Bron : WPcentral

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Moet de camera wel echt die kwaliteit hebben(die getoond worden!)...en aan gezien ik wel eens vaker nep filpjes op een fiets gezien heb. Test ik het toch liever zelf!

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dan doe je dat toch? Testen doe ik altijd zelf als ik een product koop. :confused: En die kwaliteit heeft die camera beter dan Android devices! :cool:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou... Mijn vorige gsm was niet bepaald goed (android 1.6 dacht ik), maar de camera was behoorlijk goed imo. Beter dan die van de Lumia (die ook niet misselijk is hoor)

Er zit te weinig vooruitgang in gsm camera's... Allemaal fancy nieuwe functies maar de kwaliteit blijft een beetje hangen.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    EDIT: Oh de 1020 is inmiddels al uit :+ ff zoeken dus

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Lol, we hebben het over de 1020 niet over de 520. :) Is high en low-end, op dit moment kan er geen enkele andere smartphone tippen aan de camera op de 1020. /feit :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je had het in die post over Android devices in het algemeen, alsof het feit dat het android is betekend dat er geen goede camera kan zijn. Zo kwam het iig eerst op me over. :p Als ik dan iig 2 low-end toestellen vergelijk is DAT iig niet zo. 1020 kan ik niet over oordelen en had ik niet door dat het daar eigenlijk over ging. :+

Toch vind ik het dramatisch dat mijn toestel van 2 jaar oud (wat TOEN al relatief oud was) nog steeds een betere camera heeft dan een 2013 toestel. low-end of niet.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe nee dat zette ik er alleen bij om Appie te irriteren, aangezien dat een Android fanboy is en er op dit moment geen enkele Android smartphone een camera heeft die in de buurt komt van die van de 1020. :+

En ja bizar dat de camera alles onder de 920 een stuk slechter van kwaliteit is want de 920 maakt echt hele mooie foto's vooral nu met de Pro Cam.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waar lees jij dat ik een android fan ben? Ik reageer eigenlijk alleen op het filmpje. Dat het weer lekker valse reclame is. De enige die hier van profiteert is apple. Want ms probeerd iedere keer apple dwart te zitten,vooral met andere producten en iedere keer mislukt het weer.(zelfs tot in het voor deel van apple!). Ik heb zelfs al een vermoeden dat nokia een plan B heeft klaar liggen dat als wp gaat minslukken ze overstappen op android. Maar goed eerst de 1020 camera zelf zien. Ben beniewd.

Sent from my X909 using Tapatalk 4

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik gebruik nu een week een Lumia 820 voor m'n werk naast mijn iPhone prive. Ik kan helaas mijn eigen telefoon niet gebruiken vanwege MDM, maar Windows Phone werk opzich best prettig. Veel meer als de mail en kalender functies gebruik ik niet, maar het doet prima zijn werk :)

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nokia gaat geen Android uitgeven voor de zoveelste keer, er komt geen Android op Nokia omdat er geen enkele reden voor is op dit moment haalt WP8 namelijk alleen maar meer marktaandeel haha:b:

Hoe weet jij trouwens dat het valse reclame is laat je menig a.u.b. Niet als feit doorgaan, ga eerst maar eens testen en kom dan pas met je geklaag over dat filmpje...

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom verlaten dan steeds meer merken WP en willen er niet meer mee doen?

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er is helemaal geen enkel merk weg! Kom dan met officiële bronnen dat HTC geen WP8 meer gaat doen want zelfs LG gaat weer met WP8 beginnen. Er zijn alleen maar meer merken die problemen met de fragmentatie van Android hebben en de dominantie van Samsung hebben (lees HTC!!!!)

Het is toch wel grappig dat je echt geen benul hebt waar je over praat... Ik denk zelfs nog niet eens een WP8 toestel in handen gehad maarja het is geen Android he en van MS... Oftewel slecht

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb wel degelijk WP vast gehad! Het is mooi vloeiend, maar ik ben net als de meeste consumenten Ik wil het niet,(en in mijn geval helemaal niet aangezien mijn hobby en werk is omgang met blinden. En WP zijn helemaal niet blind te bedienen (wel een goede zoom (vergrootglas)functie ) maar dat even terzijde.)

Windows phone is idd in opmars, maar het probleem is gewoon dat het geld een keer op raakt dat weet nokia en dat weet microsoft ook!

Ook Asus ziet af van windows 8
    http://www.allaboutphones.nl/nieuws/23315/asus-stopt-met-het-fabriceren-van-windows-rt-tablets.html

http://tweakers.net/nieuws/90267/pr...kia-htc-en-samsung-kelderen-in-nederland.html

Kortom het komt gewoon nog niet van de grond. En dat zegt niet dat WP een slecht product is (Windows 8 VIND IK wel zwaar tegen vallen.)

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Windows 8 is GEEN Windows Phone 8!!

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zeg ik toch ook?

20. SD23a

SD23a Why so serious?