[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe teaser van Cliff

Wat voor vage game wordt dit dan? 8)
    http://www.whosay.com/CliffBleszinski/photos/397292

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hahaha ja WTF is dit! :D Volgens mij probeert hij grappig te zijn, of is zijn account gehackt.

Ik zie hem ook rechts op de bank zitten, de kleine versie er van. 8)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat is meer een soort Jay-Z.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geen topic voor Disney Infinity? Iemand die het gaat kopen aankomende week? Benieuwd hoe het gaat lopen, ziet er wel een stuk leuker uit dan Skylanders in ieder geval.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Disney Infinity zonder echte Disney characters en werelden...

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [Rumor] Did Game Freak tease a new HD Pokemon game?

Earlier today, we learned an anime TV special that re-tells the story of Pokemon Red and Green will air on Japanese television this fall and as cool as that is, it wasn’t the most interesting piece of news to come out of the Pokemon Game Show however.

Pokemon fansite Serebii reported that an intriguing (but brief) high-definition clip appeared at the end of a highlight reel recapping the video game history of the Pokemon franchise. In the clip, 3D models of Lucario and Blaziken prepare to fight one another, before the reel fades to black.

A Youtuber by the username of SIZUMA1 later provided video evidence:

Now this very well could be just a piece of CGI for an ad campaign or something like that but given the nature of the video itself, I’d say it’s much more than likely this is a teaser for an unannounced Wii U Pokemon game Game Freak has in development.

Of course in typical Internet fashion, fans have spent the day wildly speculating what this “hypothetical” game could be. Some think it’s a teaser for Pokemon Stadium 3, while others say it might be a new entry in the Pokemon Colosseum series or a sequel to Pokemon Battle Revolution. Heck, I’ve seen a few who think Nintendo has finally caved and decided to make a console installment to the main series (pfft. That’d be the day). Then again it could be something entirely new...a fighting game maybe?

I have no idea what this is. All I know is that it looks awesome and that I want to try it out.

Vanaf 2:13

[yt]-Ifspg5ZCkw[/yt]

Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik snap gewoon niet waarom Nintendo niet eens zo'n 3D-main Pokemon maakt. Imean, ze houden toch ook van geld? Een 3D Pokemon game uit de main serie voor de Wii U is een gigantische system seller.

Maar neehoor, in plaats daarvan krijgen we Zelda remakes en de zoveelste 2,5D Mario.

8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Report: Early Footage of Crytek's Homefront 2 Leaked

Apparently an early build of Homefront 2 has been leaked on the internet. You can tell development on the game is really early due to missing textures, but it appears real enough to be Crytek's take on the Homefront series.
    No platforms has been announced for Homefront 2, but the UI prompts in the video reveal Xbox controller buttons for what it's worth. You can check out the video below. It's a little boring but jumping to 7:25 shows a textured multiplayer map if you want to see something that resembles a game. Some other info is revealed too, like the game's four difficulty settings and what seems to be 19 levels in the game's campaign mode.

[yt]tGc0MmwvXu0[/yt]

Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    fuck, wat is dat autolog van EA toch kut. Of ja, hun servers in het algemeen. Ik krijg constant disconnects. En bij een game waarbij het vrijwel essentieel is om verbonden te zijn is dat nogal...kut.
    Is er iemand wat ooit dit probleem heeft weten op te lossen? Eigenlijk heb ik dat probleem met vrijwel iedere EA game waar ik ergens verbinding mee moet maken. Ongeacht het platform.

Had een tijd terug nog dit filmpje gemaakt.

Dit specifiek geval lostte zich vlak na het posten van dat filmpje op magische wijze op, na er JAREN last van te hebben gehad. Misschien weer een filmpje maken? :+

Volgens mij heb ik het er om de zoveel tijd weer over, maar het blijft zo frustrerend. :mad: Ik blijf hopen dat ooit iemand komt met een post waar DE oplossing in staat.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Goed dat je aangeeft dat het al eens was gevraagd, kreeg al een déjà vu. :+

Vandaag Disney Infintiy in mijn handen gehad (zo'n 130 stuks, moest inboeken dus haat de game eigenlijk nu) en ziet er wel heel leuk uit moet ik zeggen. Niet dat ik het ga kopen, daar heb ik geen zin in, maar wel benieuwd of het in de buurt kan komen van Skylanders. Qua Skylanders het gevoel alsof de hype daar behoorlijk is ingekakt, kan natuurlijk weer opeens hip zijn tijdens de nieuwe release.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oooooiiiit heeft iemand een oplossing. :+ Dus tot over een paar maanden, waar ik waarschijnlijk precies dezelfde post ga maken. :p

Ik heb eigenlijk nog weinig gezien van Disney. Leek me in eerste instantie heel leuk, maar de sets die ze aankondigen spreken me niet aan. Verkeerde Disney ip's!

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    yay. hoop ik. Vrijwel nooit iets van de game gezien. :+

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me geen zak aan. :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    We zullen zien. :p Het moet toch zo populair zijn met een reden.

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga mij ook maar is inschreven.. wie weet valt het allemaal wel mee.

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik kreeg net ook de mail met code. Ik weet eigenlijk helemaal niks van de game behalve dat toen ik het downloadde voor de PC het me te lang duurde en niet gespeeld heb :)

17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Cryteks Warface in 2014 naar Xbox 360

Cryteks free-to-play shooter Warface komt begin 2014 naar Xbox 360.

De PC-versie van de game zit nu in een bèta. De game is gratis te spelen, maar heeft wel microtransacties. Spelers hebben voor de Xbox 360-versie echter Xbox Live Gold nodig, omdat het een online multiplayershooter is.

Het is niet bekend of we Warface ook op andere consoles kunnen verwachten. De game draait op CryEngine 3 en speelt zich in de nabije toekomst af. Er zit zowel een competitieve als coöperatieve multiplayermodus in. Crytek's Kiev-studio maakt het spel, al is het nog onduidelijk of zij ook de overzetting verzorgen.

18. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    De volgende games die je gratis kan downloaden in het kader van Games with Gold, mits je dus een Gold account hebt, zijn; Magic: The Gathering 2013 (vanaf 1 sept) en Tom Clancy's: Rainbow Six Vegas 1 (vanaf 16 sept)

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Aankomende Ubisoft games, looks legit. Fiesta Run opvolger van Jungle Run voor iOS/Android? Awyeah.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dan heeft Microsoft toch nog een exclusive in 2014 voor X360. :lol:

Deel Deze Pagina