Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dat ga ik dus denk ik ook doen, even een chat plegen met microsoft.de en vragen of ik de betaling kan veranderen of desnoods mijn huidige order cancellen en een nieuwe aanmaken en betalen met me creditcard
     
  2. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb staan;
    Vervaldatum bestelling: 20 sep 2013 09:40:42 CEST

    tjah doe je weinig aan denk
    en dat terwijl mijn gewone bankrekening en cc zijn gekoppeld aan mijn paypal account.

    dus het wordt afwachten, of cancellen of gewoon met een cc card opnieuw bestellen

    --------------------------------------------
    Update ,
    zojuist geannuleerd via paypal, was nog even zoeken,maar is gelukt

    U heeft uw autorisatie gegeven om uw PayPal-rekening te gebruiken voor toekomstige goedgekeurde betalingen aan Microsoft Luxembourg S.à.r.l..

    Facturerings-id *****************
    Status Geannuleerd op 22 aug 2013
    Omschrijving
    Webwinkel
    Bedrijfsnaam Microsoft Luxembourg S.à.r.l.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb net een lange live chat gehad met een medewerker van Microsoft.de . Ik heb mijn creditcard toegevoegd op de site en mijn eerste order geannuleerd (heeft de medewerker gedaan) en een nieuwe order geplaatst met mijn creditcard gegevens. Heb al een mail gehad dat er nu een order is gemaakt met mijn creditcard. Straks krijg ik ook een mail dat mijn eerste order is geannuleerd en dat er Storniert bij staat
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig, ben je er snel achter gekomen. :+ Anders had je echt pech gehad tijdens de release van Xbox One. =(

    Er zijn hier nog meer leden, die met een Paypal hebben betaald, hopelijk lezen men hier in dit topic. Zal zonde zijn als ie niet geleverd gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gelukkig dat je hierachter bent gekomen. Ik heb nu toch maar eens een creditcard aangevraagd (was ik al een tijdje van plan). Nu maar hopen dat het niet te lang duurt en dat er nog dag 1 garantie over is als ik hem heb :+.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil geen CC, ga morgen wel even bij MS zeiken dat ze het maar anders moeten regelen :+
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar ook al een tijd terug besteld en kan niet anders dan met paypal betalen ff kijken hoe ik dat nu ga regelen de betaling zouw toch gewoon moeten kunnen met paypal betalen echt raar anders zou je niet eens kunnen preorderen daarmee en staat er wel bij ,zou echt slecht zijn van microsoft.en heb in de UK een game besteld en wordt ook pas in november geld van paypal afgeschreven en daar staat vervaldatum wel goed pas in 2014 ergens.
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan ik iemand in de livechat krijgen dan. Ik moet hem dan ook maar overzetten op CC. Ik zie alleen veel gestelde vragen enzo. En mijn duits is niet zo goed haha.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Normaal gesproken krijg je vanzelf een popup (Chat venster) zo ben ik ook in de chat terecht gekomen.

    Anders probeer het via support?
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Weten jullie of ze bij microsoft.de nog genoeg op voorraad hebben? dan cancel ik hem nu gewoon op paypal en dan bestel ik gelijk een nieuwe met CC.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo te zien 'nog' wel.
     
  12. MrBlueEyes

    MrBlueEyes Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer chat ook naar boven te krijgen. Heb namelijk per ongeluk 2x de xbox one besteld.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat de chat morgen pas weer actief is. Ik ga morgen proberen mijn huidige bestelling gewoon om te zetten. Zodat ik die xbox die ik heb besteld niet kwijtraak.
     
  14. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even terugkomend op wat ik vorige week gezegd heb. Volgens InTheGame zou webwinkel Next-Level Xbox One's gaan importeren uit Duitsland. Ik heb ze gemaild en heb vanavond bericht terug gehad:

    "Wij begrijpen uitstekend dat het allemaal erg lang duurt voordat de nieuwe generatie consoles beschikbaar zijn. Helaas moeten wij u teleurstellen met het feit dat de Xbox One niet geïmporteerd gaat worden i.v.m. beperkte voorraden bij release en technische obstakels in de activatie van de console."

    Zijn er nog opties om een Xbox One te importeren uit Duitsland zonder een credit card?
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "technische obstakels in de activatie van de console."

    Dat is wel gelul eigenlijk.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Met andere woorden; Het is gewoon veel werk voor Next-level om consoles te importeren.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Naar Duitse Mediamarkt of andere media/game winkel in DE gaan ;)
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ah, kom nu al iets verder maar als ik met paypal inlog krijg ik een melding dat ik een creditcard nodig heb? Waarom werkt die site niet gewoon even mee.. :+

    [​IMG]
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Welke optie hebben jullie gekozen op Amazon ?

    FREE Super Saver Delivery (3-7 business days)
    Standard (2-3 business days) a 7 euro
    One-Day Delivery to the Netherlands (1 business day) a 22 euro.

    Mijn Xbone en controller in Duitsland besteld en worden met 2 a 3 dagen geleverd.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Free super saver natuurlijk. Tenzij je zo gierig bent dat je niet kan wachten. Free delivery is meestal ook 2-3 dagen
     

Deel Deze Pagina