Kan bevestigen dat het ook voor bestaande leden geldig is. Heb het gisteren gekocht en kreeg netjes 15 maand
J&D PS3 versie is in de store crossbuy dus hopelijk de IGC versie ook, die Vita van mij moet er ooit komen
Snap ik. Maar dan is dit niet de gameversie waarvoor je de geweldige Vita moet gaan halen, of die je er eigenlijk helemaal niet op wilt hebben; game is echt crap op de Vita.
Nee die zal ik ook niet kopen voor deze game maar ja altijd leuk voor het lijstje gratis games wat ik inmiddels heb staan haha. Ben meer benieuwd naar Tearaway, en kans is groot dat ik mijn Vita haal als hiervoor een pack komt.
Heb vorige week m'n ps plus met een jaar verlengd, maar kan echt nergens vinden dat ik 90 dagen extra krijg. Waar haal je dit vandaan?
En hoe zit het dan met die twee weken trial bij de launch van de ps4? Want die leek te suggereren dat voor twee weken lang alle ps+ content die ooit is aangeboden weer beschikbaar is.
Dacht zelf dat hij bedoelde dat je gedurende 2 weken alles kon uitproberen. Even wachten tot DPD is geweest en daarna even naar de MM voor een PS+.
In mijn post staan de antwoorden op je vragen reeds maar: Van de Sony Blog of website o.a. En zover ik weet was het vorige week nog geen 21 augustus Plus aanbieding geldt enkel via de PS Store.
Inmiddels de aankoop via de Store gedaan. Meteen wel weer alle CC gegevens verwijderd wil niet dat de PS+ abonnement automatisch verlengd wordt.
PS+ abonnement loopt nu tot 16-08-2015 Was me niet eens opgevallen dat je ook met iDeal kan betalen Meteen ook maar even bij portemonnee bijgevuld met een paar euro.
Is UC3 nu gratis te spelen op ps+? edit: ik zie de aanbieding nog niet staan. Wel als add maar niet als product.
Nee dat was vorige maand. Deze maand nog AC3 voor een paar dagen. Dit is wel een handige site wat betreft PS Plus games: List of (EU) Playstation Plus / IGC Free Games Edit: Oh nee, AC3 is juist vanaf 28 augustus speelbaar..