Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Maar je gebruikt wel een nieuwsartikel over windows 8 om je punt duidelijk te maken? Dat klopt ook niet helemaal natuurlijk;)

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja oke maar je kunt wel concluderen dat het niet goed gaat.

MS Had gedacht.. mensen kopen windows 8 wel, en gaan er achter komen dat dit fijn gaat werken! Dus zullen de consumenten ook wel windows Phone er bij gaan kopen.. Helaas loopt het allemaal anders. MS Moet veel adverteren... (wat ze naar mijn mening nog verkeerd doen ook) Consumenten kopen minder pc's en zien windows phone ook over het hoofd en laten het links liggen.. Misschien dat het nu iets beter gaat maar ja wat wil je ook met zulke lage prijzen (meer als de helft lager)

Maar oke de tijd zal het leren.. ik denk dat WP het zwaar gaat krijgen.. hoe goed het product ook is! (en ja ik vind het ook mooi, kijk maar eens naar de Android apps (my xbox Live en smartglass het werkt gewoon mooi) maar moet ik dan weer met outlook.com aan de slag dan denk ik MS toch want dat werkt dan weer niet op Android.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Windows Phone was er eerder dan Windows 8 _0/

Windows 8 stampt af van Windows Phone lees voorheen Metro UI!

En de verkopen van WP8 stijgen alleen maar dus je lult uit je nek!

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja ze stijgen, (dat zeg ik ook het gaat nu iets beter), en jammer dat je gelijk zulke taal uit slaat naar mij hou jij niet van forums en discussie?

5. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Nja, fanboys die bezig zijn over hun productje. Wat verwacht je? :p

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik hou niet van eenzijdige discussies nee voor de rest ben ik altijd in voor een goede discussie maar, jij verkondigt elke keer hetzelfde komt met bronnen aan over Asus en Windows 8 twee dingen die niet thuishoren in dit topic. Dat jij alles wat over WP gaat van een negatieve kant bekijkt (zelfs nu jou geliefde Oppo WP8 toestellen gaat maken) noem ik eenzijdig, altijd maar negatief.

Je gaat over een reclame filmpje beginnen van Nokia terwijl alle merken dat doen kijk naar Sony, HTC met hun overdreven slechte reclames wat maakt Nokia anders dan? mogen hun geen reclame maken ofzo of gun je WP het daglicht niet, nogmaals een eenzijdige discussie altijd negatief...

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik geef alleen commentaar op het filmpje en wat ik er van vind en denk.
    En er staan ook positieve dingen over WP ook in dit topic hoor! Ik las zelfs dat microsoft bezig is om op een eenvoudige manier apps te maken! Nou dan kriebelt het hier echt wel om zo,n ding te gaan halen.
    Maar dat heeft toch niets te maken over hoe ik over de toekomst van WP denk en wat ik van hun reclame filmpjes vind!

Ik hoop dat ze juist waarmaken wat ze in het filmpje laten zien.. Maar ik geloof het gewoon niet. (Achter in de zaal zitten en dan nog mooie foto's kunnen maken!Want daar ging het om in dat filmpjje)

mmmm http://www.z24.nl/ondernemen/nokia-boekt-geen-doorbraak-met-lumia

Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zit wel goed met die camera.. Maar ik zou inderdaad ook graag een keer met een 1020 foto's maken :9

/edit: oops, zie opeens dat er nog twee pagina's posts overheen zijn gegaan :p

Wat betreft "kelderende" prijzen: klopt, er komen namelijk nieuwe toestellen. Dat werkt altijd zo, vlak voordat de nieuwe speeltjes uitkomen gaan de oude in de uitverkoop. Niks voor wp om zich zorgen over te maken.

Artikel over Asus gaat over Windows 8 RT, en dat loopt inderdaad niet lekker. Windows 8 Pro wel, mijn verwachting is dat de RT uiteindelijk alleen nog maar op Surfaces te vinden is en niet op andere tablets, totdat de appstore gaat groeien.

WP en Nokia hebben absoluut een flinke klus aan deze concurrentiestrijd, en dat zal gaan met vallen en opstaan. Ze hebben nog niet de doorbraak die ze hoopten, maar geven voorlopig niet op. Nokia doet het uitstekend met de low-range toestellen en zal vooral in marktaandeel proberen te groeien. Zodra wp meer geaccepteerd is als alternatief zal het naar mijn verwachting doorgroeien naar high ends, en dat gaat zich vertalen in omzet en winst.

Als je trouwens kijkt naar die laatste link zie je dat Nokia minder netto verlies heeft gedraaid. Nokia was heel lang onderweg naar een faillisement, maar is nu op de weg terug. Dat dat (veel) tijd en moeite kost is logisch.

Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nogmaals ga het dan eerst zelf proberen voordat je al denkt dat er niks van klopt, de pers is er anders erg enthousiast over. En ik kan je vertellen dat dit al kan met de 920, maar dat geloof je vast niet! ;) Oftewel test het zelf maar...

De rest van je post laat ik maar voor wat het is ik heb mijn punt gemaakt jij jouwe ook?! Dus laten we nu weer on-topic gaan.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt zeker gelijk dat het een hele klus wordt (dat is dus mijn punt.)
    Maar vind je dan niet dat Deze tijd (te) lang duurt? Je ziet ook niet zo heel veel reclames meer van nokia.

@Excess-Denied ik heb geen theater! :)
    En is het na de update echt zoveel beter geworden? ik denk dat het mee valt.http://tweakers.net/reviews/2874/1/...era-bij-daglicht-inleiding-wachten-op-de.html

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    WP hoeft niet gered te worden, het heeft gewoon tijd nodig.

Je lanceert niet zomaar ff een heel nieuw OS en neemt binnen een paar jaar de markt over, veel mensen hebben een 1 of 2 jarige abbonement en zelfs als die is afgelopen gaan ze nog een keer "safe" voor een Android of iOS, en dan heb je nog het "iedereen heeft een Galaxy of iPhone dus kijk ik niet verder" schapen syndroom ;)

WP groeit iig sterk door, wat op een markt als deze best nog knap is.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat lijkt me wel. Ik kan niet zeggen dat alles rondom de Xbone zo een groot PR succes is geweest. :+

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ach jongens laat hem maar... hij ziet alles een beetje somber in met dit mooie weer. :+

Komt hier alleen maar met trieste nieuwsberichtjes die alleen maar negatief zijn, zijn verleden in dit topic zegt genoeg.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Is eral een vermoeden voor een nieuwe opvolger,en wie denken jullie?

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat concept plaatjes van de 6" Phablet van Nokia waar we binnenkort meer over gaan horen, hopelijk bij dat evenement binnenkort in Moscow. :)

Het concept.

'Echte' foto's die momenteel gelekt zijn.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd hoe dat maatje gaat uitpakken! Ziet er goed uit!

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het duurt wel lang ja, maar in de tussentijd ben ik erg tevreden met mijn wp8 en geniet ik van de relatief kleine maar erg actieve community. Vooral developers voor wp zijn erg toegankelijk en bereid te helpen.

De klus waar ik op doelde is trouwens vooral qua verkoop en marketing, en eigenlijk maakt marktaandeel voor de gebruiker niet uit (behalve dat populariteit wel meer apps garandeert)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina