Zit wel goed met die camera.. Maar ik zou inderdaad ook graag een keer met een 1020 foto's maken
/edit: oops, zie opeens dat er nog twee pagina's posts overheen zijn gegaan
Wat betreft "kelderende" prijzen: klopt, er komen namelijk nieuwe toestellen. Dat werkt altijd zo, vlak voordat de nieuwe speeltjes uitkomen gaan de oude in de uitverkoop. Niks voor wp om zich zorgen over te maken.
Artikel over Asus gaat over Windows 8 RT, en dat loopt inderdaad niet lekker. Windows 8 Pro wel, mijn verwachting is dat de RT uiteindelijk alleen nog maar op Surfaces te vinden is en niet op andere tablets, totdat de appstore gaat groeien.
WP en Nokia hebben absoluut een flinke klus aan deze concurrentiestrijd, en dat zal gaan met vallen en opstaan. Ze hebben nog niet de doorbraak die ze hoopten, maar geven voorlopig niet op. Nokia doet het uitstekend met de low-range toestellen en zal vooral in marktaandeel proberen te groeien. Zodra wp meer geaccepteerd is als alternatief zal het naar mijn verwachting doorgroeien naar high ends, en dat gaat zich vertalen in omzet en winst.
Als je trouwens kijkt naar die laatste link zie je dat Nokia minder netto verlies heeft gedraaid. Nokia was heel lang onderweg naar een faillisement, maar is nu op de weg terug. Dat dat (veel) tijd en moeite kost is logisch.
Klik om te vergroten...