Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, helemaal met eens
    bij mij gaat het grootste gedeelte ook om Xbox LIVE

    en dat is toch even iets anders dan bij playstation.
    dus ik snap al die ophef niet omdat het een beetje mis gaat,
    ik ben allang blij dat je uberhaupt in duitsland de One kunt bestellen en laten verzenden naar nederland toe.

    als dat niet was, hadden we helaas langer moeten wachten, en de games zijn region free, wat wil je nog meer denk ik dan.

    en stel, stel dat de One tegenvalt,wat ik uberhaupt niet geloof, of dat de PS4 sterker is, geloof ik ook al niet, dat zeiden tussen de 360 en PS3 ook
    heb ze beide gehad en nooit verschil gezien.

    dan verkoop je toch gewoon die One,
    je bent xbox fan of niet,
    ik vrees dat er een hoop sony fanboys bij zullen komen
    maar daar lig ik niet wakker van, dan heb ik allang genoten van de One met zijn uitstekende Xbox LIVE service

    plus heb ik al vernomen van bas van dun die ik ken, (die zit nu bij gamescom in duitsland)

    hij werkt voor o.a de gameparty, en hij zei dat de xbox One controller veel fijner in de hand ligt en degelijker overkomt dan de PS4 controller, dat zegt voor mij al genoeg.

    maar jah ieder zijn ding, geld kosten ze beiden
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  2. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde binnengekregen.
     
  3. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet gewoon zo dat microsoft met die eerste rekening gewoon kijkt of ze wel kunnen afschrijven op je paypal account en dat ze op de dag dat je bestelling wordt verzonden je gewoon een nieuwe rekening krijgt op paypal?
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ook ik heb die mail gehad. Wat staat er nou precies in, mijn duits is echt slecht :mad:
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem net over gezet naar de credit card via de live chat. Wel een topservice ze hebben alles voor me gedaan en het was zo klaar.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja toch, service is inderdaad top. Bij mij was het ook overgezet naar mijn creditcard. Klopt het trouwens dat de livechat er nu niet is. krijg een schermpje met allerlei tijden erop
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon voor paypal kan ook niet anders ook al is de vervaldatum de 17 september ik ga er gewoon vannuit dat alles goed gaat want neem aan dat microsoft zoiets toch niet verkloot door dat ze niet weten hoe ze met paypal moeten werken kwaar betalingen.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geachte heer (s) ruud ******* je besteld de volgende items zijn momenteel niet beschikbaar en werden genoteerd als extra levering. Naam product: Xbox ONE Day One + FIFA 14 Gekocht Meng
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    En ik ben ook enorm fan van de 360. Maar de xbox one is vanaf dag 1 een dikke mist met een hoop vragen.. uit eindelijk worden er een hoop zaken opgelost en komt de volgende pot ellende de hoek om (niet op release in Nederland).
    Al met al neemt M$ dan gewoon een loopje met z'n klanten en dat is prima, maar verwacht dan niet dat ik als klant heel hard naar Duitsland vlieg om mijn geld aan hun te gaan geven. Ik ga ze niet belonen voor hun rotzooi.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja en andere mensen dus wel.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @ ZeroDarkFive,

    Dat bedrag van €413,- is ex btw. :)
     
  12. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Dus jij vindt een game console rotzooi?
     
  13. Airman738

    Airman738 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, betekend dit nou dat we um niet day one krijgen of is dit standaard mail die iedereen krijgt omdat het artikel nog niet beschikbaar is?
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Met rotzooi doelt hij op de totale miscommunicatie van MS sinds de E3.
     
  15. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja daar heeft hij gelijk in,
    Alleen ze hebben alles rechtgezet dus voor mij is dat goed,

    Van die release in paar landen,
    Dat komt gewoon puur omdat ze er te weinig hebben,
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja hadden maar meer mensen de 360 moeten kopen hier. Dan hadden we hem wel in November gehad. :+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom kan Sony dat wel dan? Ze hebben genoeg joh. Ze willen alleen US bevoorraden omdat dik marktaandeel aan het verliezen zijn aan Sony. Let maar op, ze gaan nog voor 15 november releasen in US.
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik denk het laatste. We gaan em heus wel krijgen op de release dag. Ik kan iedergeval niet meer wachten :9
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoop het voor jullie, want ik heb ook bij Microsoft.de gepreorderd en geen mail hier over gehad. Wel iets eerder dan jullie gepreorderd.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb ook geen mail van Microsoft.de gehad? En ik heb ook eerder dan jullie besteld. Dus lijkt mij dat degene die die mail hebben gehad, wellicht geen Xbox One op de releaseday krijgen? Of iig niet de Day One Edition maar de gewone?

    Mocht iemand perse de Day One Edition op de releaseday willen; voor 600 is die van mij voor jou :+!
     

Deel Deze Pagina