Dan sta ik trouwens voor in de rij! Waarom lees ik nu niet overal dat de PS4 op een pc runt terwijl toen het bij ms gebeurde er een heel debacle over gemaakt werd (wel terecht) Ik vraag me af of sony dit ook bij de e3 deed en ms het nu nog een keer probeert en er clean vanaf komt
Was dat echt een heel debacle? Volgens mij werd dat vrij snel afgeserveerd met het feit dat dat redelijk normaal was. Ik vind het trouwens eind augustus wel apart dat het nog gebeurt. Infamous komt redelijk snel dus. Nice. edit: het hUMA nieuws is overigens ook op Tweakers: http://tweakers.net/nieuws/90854/am...eous-uniform-memory-access-xbox-one-niet.html
Ik vind dit toch wel een zware tegenvaller. 1080p en 60fps had ik eigenlijk vanaf dag 1 bij alle games op beide consoles verwacht.
Ja ik snap het niet, is dat zo moeilijk? Ik ben niet op de hoogte van hardware mogelijkheden enzo, maar ook ik had verwacht dat dat de standaard zou zijn. Kan het wel de standaard worden voor over een jaar of 2 bijv?
Ik heb mijn ps4 geannuleerd. Ik dacht bij mezelf: ik lijk wel gek om 460 euro uit te geven voor alleen battlefield 4. Dan blijf ik liever op de 360 spelen tot er echt een aantal killer apps uit zijn voor een van beiden consoles.
Daarom. Ik twijfelde eigenlijk al een tijdje, maar eigenlijk is het natuurlijk zo krom als wat om zulk soort geld uit te geven voor 1 game, terwijl er in de launch window op de ps4 helemaal niets uitkomt dat ik wil hebben. Titanfall, Destiny, the division etc. komt allemaal eind 2014 pas.