Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat consoles altijd al verschillend werden gereleased? De PS3 bijvoorbeeld launchte in heel Europa met vertraging, vanwege een tekort aan blu-ray diodes (dacht ik, mijn geheugen kan aangetast zijn door verschillende voedingsmiddelen). De eerste Xbox launchte zelfs een half jaar eerder in de USA dan in Europa.

    Je gaat me toch niet vertellen dat je al die consoles links hebt laten liggen, omdat je gevoelens gekrenkt waren?
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony heeft ook niet genoeg. Is wereldwijd een tekort van. Microsoft kiest voor bepaalde regio's om daar een groter marktaandeel te realiseren. Playstation doet popiejopie en released het wereldwijd. Wat ze er niet bijvertellen is dat de meeste mensen hun PS4 niet op de release krijgen, vanwege enorme tekorten.

    Kan ju nu alvast garanderen: een paar duizend mensen krijgen de PS4 in Nederland op release. De rest kan wachten tot 2014, zoals bij de Xbox. En zeker weten dat je weer van die eBay en Marktplaats taferelen krijgt, waarbij consoles voor 1200-1600 euro verkocht worden, vanwege die tekorten. Dat was toen ook bij de PS3 release.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij geeft dat niet als zijn enige reden
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: My bad las verkeerd.
     
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, die andere argumenten zijn niet meer van toepassing. Dus dat is slap gejank.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou en? Beter dan niks zoals bij MS. En dat vertellen ze wel degelijk. Ik heb een mooie brief hier liggen dat ik niet bij de eerste levering zit.

    Helemaal niet. Eerst opfokken en dan verbeteren wilt niet zeggen dat we hun eerste plannen moeten vergeten. Dat is pas slap gejank. Vergeven maar niet vergeten
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  7. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Werkelijk? Dus de plannen van Sony bij de PS3 om precies hetzelfde te doen als Microsoft nu wilde, zijn we dan ook allemaal vergeten?

    Bovendien vond ik de plannen van Microsoft GEWELDIG! Ik was teleurgesteld toen ze het terug draaiden. De kleuter die het hardst jankt krijgt helaas als eerste een snoepje.

    Mensen die, net als ik, bij GAME.co.uk hebben besteld: GAAT NIET DOOR! Na het gezeik bij de Duitse Microsoftstore kreeg ik net te horen dat de Xbox One niet verzonden gaat worden naar het buitenland, omdat deze meer dan 1kg weegt. -___-

    /Mod Edit gebruiken!
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus mensen die eigenaar wilde zijn van hun games zijn kleuters.

    En game heeft die policy al echt 5 jaar ofzo.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, daar heb ik nog geen mail van gekregen anders. Bij de MS store van Duitsland...
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Game heeft dat beleid van 1kg max.
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal best, maar ze accepteren wel mijn aanbetaling. Beetje raar vind je niet?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Valt mee, zij gaan er vanuit dat de klant op de hoogte is van de algemene voorwaarden.
     
  13. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zoals iedereen hier uiteraard keurig alle voorwaarden doorleest. Niet zo schijnheilig, Graveheart ;)
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik probeer al heel de dag de live chat te pakken te krijgen van microsoft.de maar ze zeggen steeds in het chatscherm dat er niemand aanwezig is. hoe kan dat nou weer. gewoon een werkdag
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, ik lees ze nooit, geef ik eerlijk toe.
    Maar, het staat er wel in. Dat is mijn punt. :)
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Toen ik Gears 3 Epic edition had besteld stond dat zelfs in de description. Niet alleen in de voorwaarden. Vandaar dat ik het weet
     
  17. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja, I guess :9 Heb gelukkig nog een order staan bij Amazon UK. In de chat te horen gekregen dat alles in orde was en ze er alles aan zullen doen om het pakket vóór release te versturen.

    Hopen dat daar niets misgaat nu...
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Jij hebt die e-mail wel gekregen denk ik? Gelijk toen je had besteld kreeg je een mailtje met 'bestelbestatigung' en 'produktnachliefering'. In die laatste mail leggen ze gewoon uit dat het nageleverd wordt omdat alle bestelde items op dat moment niet beschikbaar zijn. Ik heb na dat mailtje nog contact gehad met Microsoft en zij zeiden toen dat het op release bezorgd zou worden.

    Heel irritant van dat paypal en ook heel irritant dat ik dan juist nu niet in die chat kan komen. Zijn er bepaalde tijden voor die chat of hebben ze die er helemaal uitgehaald?
     
  19. scarm

    scarm Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, ik had er vanochtend om 09:00 nog contact mee. Ik had gewoon vast via creditcard een andere genomen... daarna de oude de volgende dag geannuleerd
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeg dan gewoon sorry mensen we hebben te weinig... en kom niet voor de zoveelste keer met een vaag verhaal.

    Ik heb een eigen bedrijf... als ik deze kunsten bij mijn klanten flik dan ben ik ze kwijt en mag ik heel hard mijn best gaan doen ze weer te krijgen. Gezien de arrogantie van M$ hebben hun hier dus dikke scheit aan!

    Mijn gevoelens staan hier buiten.. :+
    maar ik laat me geen drie keer onzin verhalen door me strot douwen en dan van mij verwachten dat ik met veel plezier 500 ballen kom aftikken. Maak je zelf eerst maar weer es waar! Laat maar zien dat je die 500 waard bent en ga er niet klakkeloos vanuit dat we het wel slikken.
     

Deel Deze Pagina