Mwha, vind het niet slecht maar ook niet echt goed! PES moet zich gewoon weer bewijzen, misschien dat FOX engine hun redmiddel is.
Ik vind dat snelle juist wel beter. Dat trage gedoe ala fifa vond ik maar niks. Die poppetjes draaien daar iets te lang om hun as, waardoor het onresponsive lijkt. Maar deze gameplay filmpjes zien er al veel beter uit. Ook ballen door de lucht gaan veel sneller en lijken niet meer te zweven.
Het ziet er inderdaad goed uit alleen heb ik wat twijfels over de gameplay en hoop dat de demo me het tegendeel kan bewijzen.
Ik weet niet of dit filmpje al langs was gekomen? Zitten wel mooie dingen in. De animaties zijn toch echt wel sterk verbeterd. Check bijvoorbeeld de overtreding op Boateng door RVP op 8:27. En de stevige tackle van Rafael op diezelfde Boateng op 6.32
Ik kan er echt niet tegen, wat een noobs. Zo kan ik ook niet goed kijken of het echt zoveel beter is. Ze spelen traag, dom en ze zien helemaal niks. Dit soort filmpjes wil ik niet zien, doet geen recht aan de game. Ik ga in duitsland zelf wel kijken. Verschrikkelijk. Dit soort gasten verdient een pak slaag, ga lekker COD kijken.
Haha ja dat zag ik ook, maar ik ben allang blij dat dit niet op superspeed is gespeeld zoals ik eerder zag. Dat lag dan blijkbaar aan het filmpje of ze hadden de speed een stukje hoger gezet. Dat wil ik ook aan jou vragen, Cyrax, of je speciaal op de snelheid wil letten als je het op gamescom gaat spelen.
Als jij een spel speel met bijna nieuwe controls. Kun je toch ook niet gelijk op je best spelen? Die jongens spelen de game voor het eerst.. Ben benieuwd naar jou eerste gameplay!
Sorry maar dit is wel duidelijk dat die nog nooit eerder (of nog niet vaak) een footie hebben gespeeld. Het maakt echt niks uit dat het nieuwe controls zijn. Of ze zijn natuurlijk altijd zo verschrikkelijk slecht
Dus jij geloofd echt dat dat geen pro eviolution soccer spelers zijn van die filmpjes! Ik denk juist van wel, maar ik denk dat Konami de controls dermate heeft aangepast/ verbeterd. (kijk maar eens naar die instructie filmpjes) Maar dat "wij" ervaren spelers juist moeten wennen aan dit nieuwe spelen! Kortom wacht gewoon op de demo! of kijk wat Cyrax ons gaat vertellen. (ik weet zeker dat zijn eerste potjes ook niet zullen aanvoelen zoals hij misschien hoopte!
Goed filmpje, mooie beelden idd... Deze 'ginger' speelt tegen de computer maar is wel een pes speler, dat zie je. Haha die reflectie in het scherm als ie op zwart gaat, geeft je een beetje het gevoel dat gamers toch niet zo stoer zijn.
Dat laatste filmpje ziet er prima uit moet ik zeggen. De animaties komen een stuk beter over. Ook zie je zo af en toe wat van het MASS systeem.
Ik vind het zeker mooi! Soms lijkt het wel of je naar TV kijkt! Ik zag laatst een filmpje waar ik ook richting pijltje bij spelers zag, waar is dat voor? (ook gezien in pes 201 (zelf nog nooit gebruikt? )
Het filmpje ziet er goed uit, de spelers hebben wel de nodige moeite om de bal van A naar B te krijgen maar dat zal wel aan de nieuwe gameplay liggen. Ben benieuwd wat Cyrax er van maakt. Als ik me niet vergis is die met een paar anderen van onze forums op Gamescom.
Aardige rake vrije trap van Ronaldo en de keeper deed geloofwaardig zijn best: En dit filmpje is ook alleraardigst vanaf 7:12 de wedstrijd tussen United en Boca:
Hier ook wel een aardige goal (vanaf 4:55 ongeveer): http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=10EbvaQasSA#t=259
11 vs 11 is nu mogelijk! Voor meer info: http://forum.pesholland.nl/showthread.php?647-PES-2014-NIEUWS-EN-GERUCHTEN-TOPIC-nieuw!!!/page31