Ja ik denk ik ook wel. Vind alles prima, blijf het een bazenserie vinden. Maar op die IMDB boards loopt iedereen te zeiken.
Is wel kut dat er zoveel over zeuren, want kijkcijfers zijn al niet zo best. Ik wil straks gewoon een S4 hebben.
Gespleten seizoen? Vind het wel tof zo hoor, nu het meer een serie is met duidelijke rode draad. Vond het al tof maar vind het nu steeds toffer worden! Vond de terug in de tijd serie erg sterk! Wat meer background maakt een hoop duidelijk! Goede keuze van de makers om deze episode er tussen te doen!
Het zorgt er bij mij alleen maar voor dat ik een heleboel weer vergeten ben op het moment dat het tweede deel van het seizoen uitkomt.
Vind het juist fijn. Ipv dat je een jaar moet wachten op nieuwe afleveringen is het nu een half jaar.
Damnid, waarom kende ik deze serie nog niet. Lijkt me erg tof. Was al op zoek naar een nieuwe serie.. dus ga deze maar eens volgen.
Ben er ook net mee begonnen, bij episode 7 ofzo. Erg toffe serie, eerste keer heb ik het echt na 20 seconden afgezet omdat het me geen fuck aan leek maar ik heb nog een poging gewaagd en t'is echt een prima serie .
Dat kan soms verrassen ja.. eerste 4 afleveringen van Lost vond ik ook te weird en weinig aan.. daarna hooked geraakt. Games of Thrones heb ik ook snel af gezet.. moet ik wellicht ook nog eens proberen.
And we are back! Spoiler Leuke episode, het gedeelte van de kat vond ik alleen erg storend en het voelde aan als een zinloze opvulling