Zo, Skyward Sword uitgespeeld! Episch eindgevecht! Nu Twilight Princes maar eens aanschaffen denk ik.
Skyward Sword moet ik nog steeds uitspelen. Spoiler Ik zit net in Faron Woods voor de Song Of The Hero. Het punt waar je de muzieknoten moet verzamelen
Ben eindelijk eens begonnen op hero mode. Moeilijker dan ik dacht . Je bent nu verplicht om gewoon potions en fairy's bij je te dragen.
Ligt eraan waar je hem op speelt. De Gamecube versie was gewoon classic Zelda. Helaas dat die dan geen breedbeeldondersteuning had...
http://www.amazon.co.uk/The-Legend-...cp_2_F7BZ?ie=UTF8&refRID=00YAW2Z2ZVG6XE3AF7BZ Omgomgomgomg Nou twijfelen of ik 100 euro overheb voor een doos met 6 guides die ik waarschijnlijk nooit (helemaal) ga lezen en waarvan ik er al eentje heb...
Jah als ik 'm helemaal dichtlaat misschien, maar om nou 100 euro uit te geven aan iets waar ik nieteens zelf doorheen kan bladeren is helemaal zo meh Denk dat ik het gewoon maar doe ook, al wacht ik wel ff komende salaris af dan. Pre-order iig alvast plaatsen, annuleren kan altijd nog
Ik ben dan wel erg benieuwd naar de prijs... al kan ik het niet maken om dan ook nog een Wii-U te halen als ik al een Xbox One koop
Nou de huidige packs met een game erbij zijn ook 350 euro, dus dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ben ik nog steeds met je eens dat ik het er niet voor over zou hebben...