Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit komt wel eens vaker voor. (2x bij mij nu) Morgen/ Overmorgen staat je bestelling weer goed op de website, nergens om je druk over te maken.
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij mij is hij ook weg en inderdaad geen live-chat. Heel irritant. Ik moet nog steeds mijn paypal betaling overzetten naar een creditcard betaling maar ik wil dat gewoon via de live-chat doen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ook bij mij weg. Zie dit voor de eerste keer. Zal wel storing zijn in het systeem.
     
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Microsoft.de mag gewoon niet importeren naar Nederland XD.
    Maar zonder gekheid, ben echt blij dat ik de knoop heb doorgehakt om gewoon niet te gaan importeren. Vind het al die moeite en onzekerheid niet waard. Microsoft zijn verlies dat ze niet releasen in Nederland. Ik laat me order bij Bol.com eerst wel staan, maar op de releasedag van de Ps4, ga ik mooi naar de winkels om te kijken of er nog een ps4 ergens te scoren is, en anders wacht ik gewoon lekker. Komen nog genoeg leuke games uit voor de xbox360.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Onder zekerheid? Er is toch verteld dat je een Xbox One kan importen en kan gebruiken in Nederland.
    Wij hebben de One dan al in November in huis en jullie moeten nog wachten tot Maart 2014.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, mijn order is dus geannuleerd op MS.de aangezien het geld terug gestort is op m'n paypal. Importeren via MS.de kan dus gewoon niet 8) gelukkig heb ik nog een order lopen bij amazon.de

    Kortom geen fout, het kan niet via de MS store.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt blijkbaar paar dingen niet goed mee gekregen. :+
    Met paypal kan je geen pre-order plaatsen op Microsoft.de de verval datum is in dit geval tot en met 16 September. Daardoor is je bestelling komen te vervallen.
    Je kan wel een pre-order plaatsen met Creditcard en je ontvangt de Xbox One met de release thuis.
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk ook dat het alleen met creditcard kan dan.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat gaar, nou'ja het kan niet met paypal dus. Ik ga dan ook geen moeite doen om weer een pre-order daar te plaatsen.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ligt aan paypal en gedeeltelijk aan Microsoft dat dit niet kan. Paar leden hier hebben de Paypal omgezet naar een Creditcard.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb dus geen Cc, maar heb nog een order lopen bij amazon.de dus daar wacht ik dan wel op.
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb vanochtend een bestelling geplaatst op ms.de met creditcard maar geen mail ter bevestiging of iets in die trant. Ook op de website niks te vinden van mijn order behalve de tekst: "Es wurden keine Käufe gefunden". Heb alleen een printscreen met ordernummer nu. Maarja wacht het nog maar even af. :{
     
  13. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de xbox bij bestellingen ook verdwenen.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je spam hoekje al bekeken op je mail?
    @ Nightbringer gelukkig heb je 'm ook besteld op Amazon.de anders had je geen x One gehad denk ik.

    @ Spartacuss NL

    Kijk morgen weer op de website en je zult zien dat je bestelling er gewoon staat.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2013
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben ik blij dat ik altijd alles met CC bestel..
    Hopen dat morgen de bestelling weer op z'n plek staat ;)
     
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd... ;)
     
  17. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik betaal met paypal kan niet anders zal wel goed komen anders ben ik de lul en zouw ik niet weten hoe aan een xbox te komen verder.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet wel een manier! ;)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Had hem kunnen verwachten. :+
     
  20. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat weer wel apart is, ik heb mijn Xbox One bij de Microsoftstore NL besteld op 22-06, de status staat op vervallen maar toch kreeg ik nog de mail met hun excuses en de kortingscode. Toch vreemd dat ik die email ontvang terwijl de pre order al vervallen zou zijn...

    Als ik bij de factuurovereenkomst kijk, staat er nog actief en ik kan de order annuleren.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2013

Deel Deze Pagina