Dit wordt in de comments compleet met de grond gelijk gemaakt. Waarom kom ik nu niet meer op de usa versie van IGN (vanochtend wel).
Nja ik kan mij de beta ook nog voor BF3 herinneren dat was al helemaal niet vergelijkbaar met de uiteindelijke versie. Gewoon afwachten dus
precies, daar ontbraken nog allerlei effecten alle textures waren lowres etc uiteindelijke geoptimaliseerde game was een stuk mooier en die beta zat ook niet ver voor release volgens mij
Ziet er goed uit dat filmpje hierboven, heb ook wel weer zin in BF. Waar ik mij soms wel aan irriteerde bij BF3 was het un-balanced teams in multiplayer, beter vullen ze dat op met bots ofzo.
Oke wat info over revive in BF4. Er zijn nu twee soorten revives. Quick revive. Je hoeft niet op te laden maar als je iemand revived heeft die maar 20% health. Long revive. Het opladen duurt 4 seconden maar als je dan iemand revived heeft die 100% health. Ook heb je maar 3 battery packs. Die wel na een tijdje terugkomen als je ze hebt opgebruikt. Beetje zoals we met de tanks zagen. Dat als je al je shells uit verbruikt dat er dan een lange reload is om ze terug te krijgen.
Tja, Custom hardware vereist nou eenmaal optimalisatie. Bij PC is het simpel. Je produceert een GPU en CPU die krachtiger is dan de vorige generatie. Bij games hoef je geen rekening te houden hoe krachtig de huidige generatie is. Over een aantal jaar kan iedereen het toch op MAX draaien, dus je maakt je games zo mooi mogelijk. Bij consoles moet je rekening houden met een levensduur van minimaal 5 jaar en mag het prijskaartje niet hoger zijn als +/- 450 euro. Er zit maar 1 ding op: proprietary hardware, zodat je zo goedkoop mogelijk veel processorkracht kan produceren. Een positief gevolg hiervan is, omdat het allemaal dezelfde hardware is, je het kunt optimaliseren. Daarom zien console games naar verloop van tijd er steeds beter uit. In het begin heb je natuurlijk te maken met hardware die anders is dan de meeste PC hardware en ook in vergelijking nou niet bepaald super krachtig is. Je moet het dus volledig doen met optimalisatie en dat is in het begin nog niet gedaan. Bedenk wel dat de super graphics die je in de trailer ziet je waarschijnlijk thuis op je PC ook niet kan draaien. Ga er maar vanuit dat dit draait op 3 GTX Titans en dan praat je als snel over een PC van 2500 euro. Wellicht over een paar jaar kun je een kaart kopen met een maatschappelijke prijs die dit kan draaien. Dat is dan weer het voordeel van de PC, aangezien de console versie er altijd hetzelfde uit zal zien.
Ze zeiden dat die PC 4000 euro kost. Moet ook gezegd worden de gameplay die we zien op de livestream is medium/high settings.
Ja dat zal ook wel. Maar goed, ga de eerste 360 games maar eens opzoeken. Dan weet je pas wat lelijk is.
Zelfde voor de PC met die beelden van de SP. Vertellen ze hier. Nieuwe consoles is altijd optimaliseren idd. Sommige mensen waren teleurgesteld dat er nu nog een keus gemaakt moet worden tussen 1080p en 30fps en 720p en 60fps. Over een tijdje is die keuze niet meer nodig denk ik.
Ligt natuurlijk ook aan de gametype, maar kan dat dit gewoon op een x360/ps3 wordt gespeeld en daarop is BF4 nog steeds 32 man.
Je kan duidelijk zien dat dit op de Next-gen gespeeld word. De palmbomen gaan hevig te keer en dit kan de PS3/Xbox 360 niet aan.
Voor degene die BF4 op de Gamescom hebben gespeeld. Ziet de game er grafisch even goed uit op de Xbox One als BF3 op de PC ? Want dan ben ik al heel tevreden