En in de categorie 'shit wat nooit zal gebeuren maar ik toch wil' Maak de hotbar iets groter en BOOM het werkt nog beter dan op de PC. iig beter dan het ooit zou werken op een console. hm, dromen mag altijd.
Oh ja, had ik er misschien bij moeten zetten. Dat is Guild Wars 2. Of ja, screenshots van Guild Wars 2. Zou awesome zijn op de Vita.
Ah, dacht ik al, kon eigenlijk ook niet anders met jou. Maar damn, Guild Wars 2 op PS4 zou echt awesomesauce zijn. Zou wel een systemseller voor de Vita zijn, maar liever op een groot scherm.
Wie weet. Ik blijf hopen. Het probleem was dat de consoles te veel gesloten was. Dat probleem is voor next-gen grotendeels opgelost. Ik zou er natuurlijk gelijk day 1 zijn mocht het voor de PS4 uitkomen, maar toch denk ik dat het beter zou werken op de Vita, door het touchscreen. Hm, via remoteplay dan maar. Spoiler Damnit, ik was vergeten dat ie ooit voor consoles in ontwikkeling was. Nu hoop ik er ook nog echt op
Pfff we hebben toch al FFXIV, dat ze die dan maar op de Vita gooien. Who needs GW Hoe is Killzone trouwens op de Vita? Twijfel of ik de Vita moet kopen met deze game erbij of toch wacht op een pack met Tearaway. De Vita met Killzone betreft de wifi/3G versie met een 8GB kaartje en De nieuwe Killzone voor EUR 199,- . Op zich geen verkeerde prijs.
Killzone is echt verrassend goed op de Vita, speelt echt héérlijk! MP loopt soepel en zonder lag of wat dan ook, echt een topprestatie.
Ach, nou ja, ik dacht dat er misschien behoefte was aan een goede MMO. Jammer trouwens dat je geen FFA meer in de Killzone beta kunt doen. Warzone duurt me iedere keer te lang.
Niet? Sinds wanneer dan...? Dat hadden we zondag ook gedaan, en dat is toch wel het leukste als je nog een laag leveltje bent.
Ik weet het niet. In de closed beta kon ik het nog wel, maar nu heb ik het nog geen enkele keer kunnen selecteren?
Vandaag ook een Vita gekocht, ben maar voor de gewone wifi versie gegaan met dat combopack met 10 games erbij en alvast een 32GB kaartje besteld. Killzone weet ik niet of dat een game voor mij is, LBP en WipeOut zijn dat wel dus was keuze snel gemaakt. En kan ik eindelijk gebruik maken van mijn Plusgames haha Als ik Persona, Murasama en Soul Sacrifice haal, mis ik dan nog iets? Ik heb LBP, Gravity Rush en Uncharted al via Plus.
Ja Thomas idd ff downen straks. Ben ik van je gezeur af haha. @lagetrial: Uncharted heb ik al via Plus Wel ideaal die Vita want overdag kom ik niet meer op mijn PS3 met Disney Infinity, zoontje is helemaal gek van die game.
Gravity Rush heb je dan ook, dus je zit volgens mij wel goed. Of ik moet iets vergeten. En ik zeur niet! Ik geef alleen top tips wat niemand opvolgt.
Jaja ik volg je tip wel op, twijfelde al lang over Thomas maar lijkt me voor de Vita wel leuke game. Gravity heb ik al ja, alleen Rayman gemist meh.