Afgelopen 23e is SlinterCell uitgekomen. Echter is hij via de Xbox live nog steeds niet verkrijgbaar. Ik dacht misschien Amerikaanse tijd.Die lopen een dag achter. Echter zijn we nu dagen verder en is het spel niet niet verkrijgbaar. Weet iemand hoe dat zit? Heb veel punten op me account staan en is ideaal om spellen mee te kopen. Moeten ze alleen wel verkrijgbaar zijn.
De Games on Demand versies komen meestal een stuk later uit. Dus als je SC Blacklist wil spelen kun je hem het beste gewoon in de winkel halen. Geen idee wanneer die via de xbox te downloaden is ...
Ja die bedoel ik idd. Ik wil hem juist niet in de winkel halen omdat ik zo veel punten open heb staan. Dan kan ik die nergens voor gebruiken. Heb COD Ghost maar wel besteld.Hoef ik daar niet op te wachten
Helaas is het voor mij nog niet duidelijk waarom die spellen niet nu al verkrijrbaar zijn in de store. Er staat desnoods bij dat de releasedatum de 23e was en hij is er nog niet. Word er gek van!!!! Heb ik niet voor niets 12000 punten op me acc gezet. Wel raar om te zien dat ze het omgezet hebben naar geld. Ineens totaal €174,- op me account ipv iets in de 140 / 150 punten.
Meestal als de game pas afgeprijsd is word hij in de XBL games on demand lijst geplaatst eerder niet je kunt volgens mij alleen spellen vooruit betalen en spelen op PSN ik weet niet hoe dit bij XBL is heb voorheen een XB360 gehad maar deze sinds 2 a 3 maanden geleden verkocht dus denk dat je geduld zal moeten hebben..