Hallo, Ik heb vandaag mijn xbox binnen gekregen. Heb hem besteld bij Intertoys. Er stond bij dat er 1 maand gratis XBL bij. Maar nergens kan ik een eventuele code vinden. Waar zou die moeten zijn? Mvg.
mmh, kan me herinneren dat ik 1 maand kreeg toen ik mijn gemaakte offline account tot online account had gemaakt. Heb je al wel internet dan op je xbox?
[yt]csLLS_mYCdQ[/yt] Zo zou het moeten gaan, het dashboard is wel aanders, maar het idee is hetzelfde.
Bij elke nieuwe Xbox krijg je standaard 1 maand XBL Gold op (volgens mij alleen je eerste) account. Je hoeft dus geen codes in te voeren, gewoon de stappen volgen van het aanmaken van een nieuwe account. Je krijgt vanzelf te zien dat je 1 maand gratis Gold ingaat, volgens mij nadat je je gamertag hebt gekozen
Je kan 3 of zelfs 4 (weet ik niet meer zeker) nieuwe accounts aanmaken op een console met een maand gratis. Gewoon aanmaken en dan verschijnt het.
Zaterdag nog bij iemand zijn 1e Xbox360 aangesloten en was ook meteen in paniek omdat hij zijn 1e maand XBL Gold niet kreeg