Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vriend van mij heeft ook gewoon zijn 360 uit de UK. Geen problemen met de garantie ofzo.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heb zelf alleen liever niet de UK stekker tho, ook al valt het wel om te zetten.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    De One is echt niet even groot als de Slim :+

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het grootste probleem van importeren uit de UK, al kun je gewoon een convertertje er tussen zetten.

5. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt inderdaad gelijk, maar toch deed hij niet echt groot aan toen ik hem zag. :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat ik geen werknemer ben.. :p

7. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Potverdomme, die witte ziet er erg goed uit!

8. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik zal mijn bevindingen ook maar eens posten (afgelopen woensdag op de trade visitors dag geweest).

Mijn enigszins summiere bevindingen waren als volgt.

Forza 5 (xone):
    Grafisch fraai al had ik het wat mooier verwacht allemaal, maar kon maar één ronde racen. Als vanouds reed het heerlijk mits je de assists uitzet anders is het nogal casual. Maar goed niemand speelt forza met assists aan mag ik hopen. Geluid was lekker en de controller van de one tja... die is eigenlijk perfect. Zeker hier. p.s. Schermen wel van LG in een erg klein formaat waardoor de gfx wellicht niet 100% tot zijn recht kwam.

Fifa 14 (xone):
    Grafisch iig niet indrukwekkend en ik had sterk het gevoel dat we hier met een poort te maken hebben. De game oogt vooral geoptimaliseerd en gepolijst maar nergens baanbrekend tov de huidige generatie. Qua gameplay is het wat trager dan '13 maar niet heel veel veranderd.

Driveclub (PS4):
    De grote teleurstelling van de show... Dit oogde echt als een arcaderacer die mij iig niet bepaald aansprak. In alle eerlijkheid moet ik stellen dat ik de game niet kon spelen. Echter, kon ik hier met grote moeite (raar opgezette en ietwat onhandige sony stand) wel scherp naar kijken. De game oogt mwah... zeker voor next gen en lijkt een vangrailracer te zijn want je gebruikt deze om lekker door te kunnen rijden. Wordt dus wachten op een GT voor de ps4 voordat het qua racegeweld de xone moeilijk gaat maken.

The Division (xone?):
    Dit was de frustratie tease van de show. De game was behind close doors en leek speelbaar. Na 2 uur!!! wachten kreeg ik een filmpje van de &*^*(^( e3 te zien die ik dus al 4x eerder had gekeken. Daarna gelukkig nog 1 nieuwe clip met smartglass functie erbij. De gameplay duurde 3 mins en zag er op de 50 inch samsung waanzinnig uit. De makers speelde met xone controllers dus voor het gemak denk ik dat dit ook het platform was. Na de e3 weten we echter dat ms ook wel eens pc's aansluit ...

Destiny (PS4):
    Wachttijd van een half uur voor 2 filmpjes die ik al kende, waaronder de e3 gameplay sessie met dezelfde grappen erin :confused: ... wederom erin gestonken. Destiny oogt wel geweldig en wordt wel wat, maar ja niet kunnen spelen.

Titanfall (pc)
    Wat mij betreft de meest indrukwekkende game van de gamescom. Ik kon de game spelen op een pc met een xbox 360 controller. Heerlijk bestuurbare shooter die erg lekker wegschoot. De Titans voelden fantastisch aan om te besturen en de balans leek perfect. 1 potje van een kwartier kunnen spelen dat smaakte naar veel meer. Kan niet wachten voor de xone release bij deze game.

Project Spark (xone)
    Even mee aan de slag gegaan maar de mogelijkheden waren zo duizelingwekkend dat ik de controller met dank afstond aan een ontwikkelaar die een korte demo gaf. Bizar hoeveel hiermee gemaakt kan gaan worden. Hier zullen serieus leuke games uit voort gaan komen. Van 1st of 3d person shooters, sidescrollers tot brawlers en adventures etc.

Controller xone:
    Hier moest ik nog wat extra's over kwijt. De controller is zo goed dit was boven verwachting. Het lijkt nog erg op de al zeer goede x360 variant maar deze is zoals bekend verder geperfectioneerd. Belangrijkste zijn de d-pad die nu echt beter is en vooral de rumble in de triggers. Dit laatste lijkt iets kleins maar hier heeft MS toch echt iets heel tofs mee in handen. Bij forza maakten ze er al gebruik van en bij remmen en accelereren voelde je verschillende krachten door de controller gaan waardoor je een soort arcadehal gevoel kreeg. Het gaf net dat beetje extra pit mee aan de speelsessie. Enige minpunt zou de rb en lb buttons kunnen zijn, die voelden wat onwennig tov de 360 controller maar zal vermoedelijk wennen zijn.

Iig een interessant dagje geweest en de conclusie is dat er veel goede games aankomen. Battlefield, cod, watchdogs en ac4 had ik ook nog graag gechecked maar geen tijd meer... Andere conclusie die ik trek is dat de de ps4 (op knack en driveclub afgaande) als de xbox one (forza en fifa) geen baanbrekende gfx gaan tonen. De klap die ik kreeg van ps2/xbox naar xbox360/ps3 was veel groter voor mij.

Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lokalisatie issues my ass.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat wat je van fifa zegt dat gevoel heb ik ook! (van beelden gezien)
    Je hebt wel veel gespeeld zeg!

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind normaal witte consoles/telefoons etc altijd minder dan de zwarte versie maar bij de X1 staat het op een of andere manier erg goed. Zal dus op een later tijdpunt ook wel in wit voor het "normale" volk beschikbaar worden

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Mwah, hij blijft gewoon wit. Zo ziet ie er wel leuk uit ja, met photoshop her en der, en in de juiste mooiste hoek geplaatst.
    Staat toch kut onder je tv.

13. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Oogt inderdaad mooi dat wit, vooral de controller... Maar de Xbox 360 vond ik in het wit eerst ook mooi, maar aangezien de rest van de apparatuur zwart is stoorde ik mij best snel aan een wit object.
    Hou vanaf nu af aan gewoon alles liever zwart. :thumbs:

Goede en duidelijk uitleg, thanx!

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die witte is een stuk nicer dan de standaard zwarte One. De controller, lijkt wel op mn huidige wit/zwart gemodde controller. Koop eerst toch geen One, misschien dat ze ooit zo'n versie uitbrengen voor iedereen, misschien dat ik er dan 1 haal.

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    En de Xbox 360 vonden de meeste vreselijk toen die in wit werd aangekondigd. 8)

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Xbox 360 de launch console vond ik werkelijk prachtig! ook omdat ik er goede herinneringen aan heb overgehouden maar zelf vond ik die witte de mooiste.

Edit: Sorry dacht dat het ging om de console.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    De witte altijd de mooiste gevonden. Niet voor niks dat ik het binnenwerk van mn witte oude controllers vervangen heb en die nu weer gebruik :)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Blijf het design van de bone echt verschikkelijk lelijk vinden, wit maakt het er niet beter op :mad:

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Die witte controller is wel echt nice. Maar alleen de controller.
    Waarschijnlijk komt er ooit nog een witte controlller voor de One.
    Haal ik die later wel, voor bij mijn zwarte box ;)

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoeveel verschillende Xbox 360 controller zijn er momenteel? Er komen vast genoeg limited edition controller en consoles voorbij de komende jaren.

Deel Deze Pagina