Ik zie niet in hoeverre mijn reactie nou weer triest is.
Ik heb begrepen dat de beelden die jij hebt gezien, niet op het het te vinden zijn ja. Ik kan heus wel lezen. Maar wij, het normale publiekelijke volk, hebben enkel de beelden gezien die tot dusver naar buiten zijn gebracht. En wat zien wij daarvan? Een tot dusver middelmatig ogende QTE game, met aardige graphics, maar waar flink, heel flink, nog wel het een en ander aan te sleutelen valt. Ik vind het in het algemeen altijd aardig gek, dat wanneer een developer hun game promoot, ze dan niet gewoon een laatste, stabiele versie promoten. Want die crap die ze op Gamescom onder het normale publiek showden (MP) is ook om te huilen. Hakkerige animaties, water wat er dramatisch uitziet, verder wel 'next gen' ogend, maar in mijn ogen meer techdemo achtig, waarbij de nadruk wel erg ligt op alles zo goed en zo strak mogelijk oppoetsen. Diezelfde build gaan we straks hier in Nederland op Firstlook weer zien.
Verder, je geeft het zelf al toe, je bent vaak enthousiast over games. Daar is helemaal niks mis mee. Je kan het serieus leuk vertellen. Ik, samen met menigeen op dit forum, raakt er enthousiast van. Maar nogmaals, ik neem het allemaal tot dusver met een korrel zout. Daar is ook niks mis mee, immers, nogmaals, de beelden die tot nu toe naar buiten zijn gebracht poepen erg veel poep. Het is dan ook moeilijk om te geloven dat jij beelden hebt gezien die de gebrekkigheden die tot nu toe zijn getoond volledig wegstrepen. Ik ben dan ook erg benieuwd, voor een game die al schijnbaar eind november uit moet komen, in hoeverre dit verbeterd gaat worden. Dan zou ik als uitgever denken (het lijkt mij dat de game al in een vergevorderd stadium is met die datum in het achterhoofd), laat die versie dan ook aan het publiek zien, want de reacties onder het publiek zijn tot nu toe sterk verdeeld. En natuurlijk zeggen die developers verder 'even better', ze gaan moeilijk zeggen van niet. Gezien de helft van de 360 community de One inmiddels al heeft gedropt en niet van plan is hem snel aan te schaffen (volledig terecht overigens), zou ik als developer maar even als een malle die game promoten om zoveel mogelijk sales nog binnen te harken. Maar dan wel op een goede manier. En niet adhv een gare alpha build. Maar dat schijnen ze dus wel vaker te doen aldus Hybrid, en dat is ook zo.
Wat ik zie is gewoon een tot dusver redelijk middelmatige hack-and-slash QTE game, die de kracht van de One wel toont, maar nog lang niet volledig benut en meer oogt als een soort techdemo (denk eens aan al die zwaar opgepoetste games tijdens het begin van de release van de 360), die hooguit zevens gaat scoren. Maar goed, we zullen zien.
Laatst bewerkt: 27 aug 2013