Enige verschil zit hem vooralsnog gewoon alleen in de Pokémon die exclusief zijn toch? €19 is wel netjes, nog shitload aan X360 games liggen die je toch niet weg krijgt, dus van de week maar even langs dan.
Ik ook niet. Maar dat is de deal. Heb net gepreorderd 10min terug. Vraag het bij je vestiging zelf nog ff
ja dat had ik ook, staat nergens dat het 3ds games moeten zijn. ik heb ook nog wel ds games liggen die ik er wel voor wil inleveren..wel meer dan 2. vanavond maar even bellen hoe dat zit. net weer even gekeken, maar er staat dat je het voor de release moet doen en 2 games ter waarde van €25 euro moet hebben.
Ik vroeg het omdat ik een DSi XL heb, vandaar. Moet zelfs nog aan Black 2 beginnen en 1 nog afmaken, samen met Premium ofzo. Koop wel altijd gelijk de guide erbij.
hopelijk is het iets minder, musical, filmpje maken en je pokemon mooi maken. of op zijn minst dat je dat kan skippen.
Dus hoeven geen 3DS games te zijn? Heb ik namelijk nog niet Anders ga ik morgen wel even langs met twee XBox games.
Ik moest 2 3ds games. Volgens mij staat gewoon in de voorwaarden dat het voor dezelfde console moet zijn
Nee, staat er niet. Er staat 2 games met een minimale used verkoopwaarde van €25. Maar ik zie het wel, ga morgen denk ik ff langs. Zou anders zwaar ..... zijn, heb namelijk nog geen 3DS spellen op Monster Hunter na, maar die staat op m'n 3DS.
ja zou best wel naar zijn, ik heb ook nog geen 3ds games..oh ja..pokemon white. maar goed, dan kom ik er nog een te kort. zou je het kunnen laten weten als het gelukt is?
Net geweest bij de Game Mania in Haarlem. XBox 360 spellen ingeleverd en €19 betaald. Hij zei dat er in principe wel games van dezelfde console ingeleverd moeten worden, maar daar doen ze niet zo moeilijk over, wanneer je een beetje normale spellen inlevert. Dus als jouw plaatselijke Game Mania niet akkoord gaat, moet je gewoon naar Haarlem gaan Ook meteen even Starfox opgepikt bij de Intertoys, was maar €20 Heb trouwens Pokémon X gereserveerd