Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Teveel, in allerlei kleuren en uitvoeren met en zonder verbeteringen.

2. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bone (bot) is toch altijd wit of heb ik het mis ?

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    En zeker Microsoft (Windows) die nu al veel producten verschillende kleuren geven aan producten en in hun besturingssysteem ( w8 )

Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn preview van Ryse die we vorige week gezien hebben @MS en Crytek tijdens GC.

----

Samen met mijn college gingen we een klein kamertje binnen en er stonden twee HDTV's en een X1 console. Mijn collega zag het nog niet, maar ik wel. Ryse stond al aan. De protagonist Marius stond in een groot grasveld, grassprieten die allemaal per stuk bewogen, prachtige diepe kleuren en het deed me eigenlijk gewoon denken aan die groene gebieden in Oblivion, maar dan echt next-gen zeg maar. Het ging hier echter om een test level, maar het zag er echt fenomenaal uit.

Deze presentatie werd in een test level getoond om te laten zien hoe het combatsysteem nu werkt en hoeveel beter de A.I. is. Vijanden zullen niet braaf op hun beurt wachten om je aan te vallen (Assassin's Creed) maar zullen proberen om je te omsingelen en te irriteren. Vergelijkbaar met de Batman games. De QTE knoppen waren weggehaald, maar de (optionele) executies zitten er nog wel in. We zagen armen afgehakt worden en op mijn vraag of er ook koppen gaan rollen zei Crytek dat dit wel zal gebeuren later in de game.

We zagen vijanden gespietst worden in soort puntige obstakels, er werd met speren gegooid. Executies zijn dus optioneel en je kunt vijanden dus ook op andere manieren afmaken en dus niet perse in slowmo. Ik vroeg aan de maker of Ryse puur een hack & slasher is of dat het een beetje action adventure elementen zal hebben waar je moet klimmen en exloreren. Er werd mij verteld dat er genoeg geklimd zal worden en dat er ook genoeg exploratie was. Om dat te tonen lieten ze een ander test level zien die nog adembenemender was dan het eerste test level. Een soort bos, bijna jungle achtig gebied, lijken op de grond en hangend aan bomen. Schitterende lighting en detail, prachtige water effecten en eindelijk GEEN korrelige schaduwen meer. Toen ik vroeg of dit soort levels ook in de story zullen zitten, met dat schitterende gras en bos, zeiden ze ''even better''. Ze lieten ook weten nog steeds met de graphics bezig te zijn, want die moisten gewoon nog beter. Wij allemaal hadden zoiets van....nog beter?!!!!

Toen lieten ze de MP even zien. Gladiators in het Colleseum. Er kan gebruik gemaakt worden van death traps en we mogen veel user content gaan verwachten. Er zal een MP progression system zijn en ook character customisation. Items kunnen worden gekocht met ingame geld of echt geld. Er zal een dag/nacht cycle zijn en ook weerseffecten. Hopelijk ook voor de SP, maar dat ben ik vergeten te vragen helaas.

Ik had het echt niet verwacht na de E3 beelden, die gewoon echt mooi waren. Maar niet zo mooi als dit, holy shit zeg. De kans is best groot dat de MP mode niet heel erg special zal zijn, maar als Crytek de waarheid sprak over genoeg exploratie en niet alleen maar vechten...dan kan deze heel vet worden. Grafisch by far de mooiste next-gen game van GC en het was goed om te zien dat er een X1 stond en niet een PC of wat dan ook.

De MP op de normale beursvloer toonde niet de echte grafische kracht van deze game. Wat wij zagen achter gesloten deuren echter wel. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Deze dan maar verkopen voor 450 ofzo:
    Beste meneer WIETSMA,

Op onze website is de Xbox One spelcomputer van Microsoft gedurende een bepaalde periode voor een foutieve prijs aangeboden. In plaats van € 499,00 stond dit product enige tijd te koop voor € 349,00. Wij waren aanvankelijk van mening dat deze foutieve prijs een duidelijk voorbeeld was van een "kennelijke fout". Dat is op 13 augustus via onze Facebook pagina meegedeeld. Deze mening was mede gebaseerd op opmerkingen op Tweakers waarin de game-gemeenschap al aangeeft dat deze prijs niet klopt.

Daarom verbaasde het ons dat volgens de Consumentenbond in dit geval geen sprake is van een "kennelijke fout". Voor de gemiddelde consument was het kennelijk niet duidelijk dat dit aanbod niet klopt. Wij trekken ons dit aan.

In goed overleg met de Consumentenbond, willen wij daarom jou, als één van onze klanten die op dit aanbod is ingegaan, langs deze weg duidelijk maken dat je koopovereenkomst met neckermann.com geldig tot stand is gekomen en ook in stand blijft. Levering van deze Xbox One zal dan ook uitgevoerd worden volgens de overeengekomen Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Inmiddels is echter wel duidelijk geworden dat dit pas in 2014 zal kunnen omdat de Xbox One pas dan in Nederland te koop zal zijn.

Wel voelen wij ons genoodzaakt je er op te wijzen dat, in alle gevallen waarin de levering langer duurt dan drie maanden nadat de bestelling is gedaan, de levering helaas niet altijd kan plaatsvinden tegen de overeengekomen verkoopprijs. Dat staat in de Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Dit heeft ermee te maken dat prijzen voor producten die pas zover in de toekomst kunnen worden geleverd, dermate onzeker zijn dat neckermann.com ze helaas niet kan garanderen.

Nu de koopovereenkomst geldig tot stand is gekomen, gaat neckermann.com er vanaf nu vanzelfsprekend ook hard voor knokken om je de Xbox One toch te leveren voor de per ongeluk vermelde verkoopprijs van € 349,00. Mocht dit niet lukken, dan laten wij je dat weten en kan je natuurlijk altijd kosteloos je koopovereenkomst ontbinden.

Hoewel dit een standaard voorwaarde is voor alle thuiswinkels die bij Thuiswinkel.org zijn aangesloten, betreuren wij de hele gang van zaken. We maken nogmaals onze excuses voor de verwarring die is ontstaan.
    Als het ons niet lukt om te zijner tijd de Xbox One te leveren voor € 349,00 of je zou besluiten om de koopovereenkomst kosteloos te ontbinden, dan zullen wij om de eventuele teleurstelling verzachten, je op dat moment een waardebon toesturen van € 35,00.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd maar we kunnen ons voorstellen dat je nog vragen hebt. In dat geval kan je deze e-mail beantwoorden.

Met vriendelijk groet,
    Customer Service neckermann.com

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wtf, moet je dit bij elke topic posten?

7. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Kan ik wel doen ja, post je deze comment ook bij iedere post die in meerdere topic's word geplaatst? Zo ja, dan zul je wel erg lang bezig zijn of niet:):

8. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ze kunnen er alsnog onderuit met dat 3 maanden gebeuren. Het zou wel mooi zijn: voor 350 euro een one!

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Sarcastisch?

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dom?

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje waarop ik het antwoord niet zo 1-2-3 kon terugvinden. Ik lees verschillende berichten over het importeren van Xbone uit UK en Duitsland. Of Live nu wel of niet werkt. Op Gamer.nl was iemand heel stellig:

Wie weet echt hoe het zit? Ik wil anders wel even de grens over om niet zo lang te moeten wachten.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Geloof er niks van dat ze het voor die prijs gaan leveren.
    Die wurmen zich er wel onderuit.

Ja kan gewoon half xbw heeft hem al in duitsland gepreorderd.

Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de mail ook ontvangen en ben echt benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Het zou maar lukken joh. Gewoon een X1 met twee games voor 350 euro......

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen lees nou even het hele bericht.. :+

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja het kan toch

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Lees dit vooral is. ;)
    In goed overleg met de Consumentenbond, willen wij daarom jou, als één van onze klanten die op dit aanbod is ingegaan, langs deze weg duidelijk maken dat je koopovereenkomst met neckermann.com geldig tot stand is gekomen en ook in stand blijft. Levering van deze Xbox One zal dan ook uitgevoerd worden volgens de overeengekomen Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Inmiddels is echter wel duidelijk geworden dat dit pas in 2014 zal kunnen omdat de Xbox One pas dan in Nederland te koop zal zijn.

17. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ik, ja.

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Uit alle verhalen kan ik alleen maar zeggen dat tie volgens mij wel gewoon geactiveerd kan worden. Toch?

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat gaat lukken is een prijs van 499, waarvan iedereen het gast annuleren en vervolgens een bon krijgen van 35 euro die alleen maar te besteden is op vrouwenkleding ofzo....

De regel van 3maanden "Prijs" wordt ruimschoots gehaald ;-)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het kan niet duidelijker zijn..

Xbox komt pas hier in 2014 en iedereen heeft geserveerd in Augustus. Dus het kan niet.

Deel Deze Pagina