Spoiler Ja Jesse was ineens zijn wiet kwijt zonder dat hij het door had. Toen realiseerde hij zich een vergelijkbare situatie in het verleden. Het was gewoon 1+1=2 voor hem.
Spoiler Volgens mij echt zn wiet omdat die man geen junkies aanneemt. Eerst dacht ik dat er sigaretten voor in de plaats terug waren gelegd.
Holy SHIT! Spoiler Walt die gewoon glashard zit te liegen tijdens zijn 'confession' om Hank te chanteren, ongelooflijk. En dat einde!
Die heeft alweer een award binnen gesleept ook met zijn acteerwerk deze episode. Wat is die gast goed zeg
Haha Spoiler iedere keer als ze voor lul wordt gezet of bijna gaat janken zit ik met een smile op me gezicht. Zeker met die DVD.
Spoiler Blijf het apart vinden dat ie de link zo snel legde. Edit: ik zie nu dat hij in season 4 ook al zijn vermoedens had, was ik helemaal vergeten. Dan is het plausibeler.
Precies. Zet je bericht voor de zekerheid nog ff in spoiler Spoiler Die sigaretten die hij in zn hand had lieten hem eraan denken
Fuck, wilde eerst nog seizoen 5 vanaf het begin terug kijken maar nog geen tijd voor gevonden. Maar al die reacties hier maakt me echt benieuwd. Wil nu eigenlijk ook alweer verder kijken. Nadeel is dat ik wel altijd subs nodig heb want anders mis ik altijd net 5 à 10% van het verhaal, dus kan nu sowieso nog niet alles zien
Heb je moeite met het Engels of echt het verstaan van wat ze zeggen? Als dat laatste het geval is kun je ook Engelse subs gebruiken die de zelfde dag al te downloaden zijn.
Ja is wel zo netjes. Zelf kijk ik nooit in een topic als ik de laatste ep heb gekeken dus dan denk ik dat anderen dat ook niet doen, maar laten we die discussie maar niet weer starten. @Danny: ik kijk ook altijd met Engelse subs, via bierdopje.com
Iemand die zich nog kan herinneren of in de flashforwards uit de eerdere afleveringen Spoiler het huis van Walt ook echt was verbrand? Kan mij niet meer herinneren dat ik in de scene waar Heisenberg op de muur stond echt brandschade zag
Holy shit. Geen woorden voor dit soort awesomeness. Hank is echt machtig goed overigens, wat een baas. Drie mannen op schilderij; Good, Bad and Ugly. Geef me een standoff met Hank, Walt en Jesse met Ecstasy Of Gold. Dat moet.