Lol, toch best wel weer leuk de Sims. Alleen heb ik nog altijd zo'n kwaaltje dat ik altijd de beste spullen wil kopen, waardoor m'n huis altijd enorm lelijk modern wordt.
Herkenbaar Project om het huis van mijn broer na te maken is wat mislukt, we hebben het huis 3x zo groot gemaakt, niet helemaal de bedoeling
Dit spel is wel echt geniaal uitgewerkt moet ik zeggen! Vooral met alle uitbreidingen erbij, dan kan je echt zo ongelofelijk veel doen!! Ik kan me nog wel herinneren dat ik het eerste deel van de Sims 10 jaar geleden speelde. Wel echt een flinke vooruitgang moet ik zeggen. Dat mag ook wel na 10 jaar.
Maar Sims 3 is wel een stuk makkelijker geworden, dat is wel jammer want je legt hem dan toch sneller weg
Mja, misschien omdat je vroeger niet zo snel iets op internet opzocht als je vast zat. In mijn herinnering is het gewoon even moeilijk hoor, alleen heb je nu meer trucjes om het makkelijker te maken. Het is in Sims 3 wel makkelijker om aan geld te komen denk ik.
Dat laatste bedoelde ik , je bent tegenwoordig zomaar op maximaal carrière niveau waardoor je bakken met geld verdient, bij Sims 3 had je iets van 16 vrienden nodig om naar het hoogste niveau te komen en toen had je geen beschikking voor mobiele telefoons waardoor je makkelijk naar je vrienden kon bellen zodat je ze zonder te hoeven uitnodigen bevriend met ze kon raken Maar er is wel veel meer te doen, dat is wel waar.
Heb weer eens alles geïnstalleerd. Vanavond maar een old school sims avondje doen, omdat ik verder totaal nergens zin in heb. Vampieren, weerwolven. Say what?
Dat is juist tof bij een games als dit imo. Bij games als Halo ( ordnance drops ) kan ik het veel minder waarderen.