1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij geeft Dulle een paar replies voor jou een tip die ook voor jou handig is ;)

    ('kopen' via de site en downloaden wanneer je wilt)

    Tnx voor alle tips en @MAD: Ik wist het op zich ook al wel, maar mijn backlog was (eeeeh is) killing me. Echter de aanbieding met 90 dagen gratis was te verleidelijk.

    Dit wordt echt een moneysaver op de PS4. Enige waar ik mee zit zijn de downloadgroottes. UC3 is al iets van 35gb 8).

    Met 20Mbit ben je wel even onderweg.

    edit: is onderhand al bekend hoe groot de HDD wordt?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal over het hoofd gezien.

    Was met 2 dingen tegelijk bezig want mijn PS3 kreeg weer geen ip-adres van mijn Ziggo kabelmodem+wifi :mad:
    Vanmiddag viel de verbinding ook al een keer weg tijdens NFS "Most Wanted" maar vanavond deed de netwerkverbinding helemaal niets meer.

    Volgens de info op PlayStation.nl zou de HDD 500GB worden.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, join de club...was nog te doen zonder Plus, maar nu....irritante is dat er weer een paar mooie games aankomen binnen nu en een paar maanden....
    Ach, kost me niks, dus kan ze spelen wanneer ik wil.
    Als het weer wat rustiger wordt qua must have games, dan kan ik weer een inhaalslag proberen.:+

    Is al een hele tijd bekend dat dat 500GB is.
    Echter kun je de HDD, net als bij de PS3, zelf vervangen voor een grotere.
    Ik zit er dus ook sterk aan te denken om er maar meteen een grotere HDD in te zetten, want ik heb een vermoeden dat ie 'snel' vol gaat zijn....:9
    ('snel'...verwacht er echt wel 1 of 2 jaar mee vooruit te kunnen, maar
    liever meteen een nieuwe, dan dat ik een hoop moet overzetten...das gewoon kut)

    Hmm, ik had een paar uur geleden ook een error op PSN; zogenaamd DNS probleem....meteen weer geprobeerd in te loggen en kon er meteen weer in....:9 Geen problemen meer gehad sindsdien.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is een veel grotere HDD wel nodig want ze hebben niet voor niets steeds over de Cloud.

    Probleem hier lag niet aan PSN maar aan dat onding van Ziggo.
    Deze gaf de PS3 via utp en wifi geen ip-adres.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit probleem heb ik hier ook wel eens. Alhoewel een aantal apparaten wel een fixed IP hebben kunnen ze elkaar soms niet meer vinden (NAS, telefoon en Pi zijn vaak het probleem). Meestal lost het zich op als ik weer een aantal van het netwerk af gooi of als ik de router maar weer opnieuw opstart. Erg irritant.

    Ik heb dat van die 500GB nergens gelezen. Alleen maar dat het onbekend was. My bad. 500 is te klein en niet zo'n klein beetje te klein ook. Als ze op + elke maand 1 retail game gooien van 35 GB of groter zit je imo veel te snel tegen de max aan.

    edit: @ Dulle: aankopen is voldoende? Ik hoef daarna niet meer te kiezen voor 'downloaden naar al uw ps3 systemen'?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Tenzij je het natuurlijk daadwerkelijk wilt downloaden. :p

    Het is natuurlijk afwachten hoe groot de PS4 games gaan zijn, maar op de PS3 is 35GB iig heel extreem. Ik ga er dus niet van uit dat ik voor iedere game 35GB nodig ga hebben.
    En als ik me op de Vita weet te redden met 16/32GB dan moet dat ook kunnen met 500GB op de PS4. :+ Gewoon niet alles geïnstalleerd laten staan moet voldoende zijn.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Uncharted 3 is een uitzondering.... Je hebt ook de MP nodig van Uncharted 3 om uberhaupt de game op te starten. dus tel er gerust nog 12 gb erbij.

    De overige spellen varieren van 5 tot 10 gb. Met een gemiddelde van rond de 6,5 gb.
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dan heb ik een doosje \o/


    Thanks voor de tip :) moet alleen ff kijken, ik heb ook namelijk ook nog €30 aan kadobonnen voor GameMania.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    LBP karting is anders 15GB....

    sowieso wat een farce weer. Ik kom thuis en wil toch even proeven aan mijn eerste plus spel: NFS Most Wanted. Netjes de bijna 6GB gedownload, maar o kut eerst nog installeren wat weer weet ik veel hoe lang duurt. Dan maar na het eten spelen. Spel aanslingeren, 'there is an update available'

    Freakin' 2GB |:-

    Is dat cloudsaven nog handig trouwens?
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is k#t ja....

    Inclusief de 2gb update....

    Met psplus kan je kiezen dat de ps3 automatisch updates en dergelijke binnenhaalt op een door jou gezete tijdstip.

    Cloudsaving heb ik nog nooit gebruikt....
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Cloudsaving is handig als je ook een Vita hebt.:9

    Sly Cooper spelen op de PS3, saven naar de cloud, en verder spelen op de Vita....:thumbs:

    Voor spelen die dat niet ondersteunen, gebruik ik de cloud niet.
    Wil ook kunnen gamen als er een internet error zich voor zou doen, al heb ik daar nog nooit last van gehad....maar goed, ik heb nog ruimte op mijn HDD, dus waarom de cloud gebruiken.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1 en ik heb nog geen Vita.... (nog niet althans ;-)
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag de nieuwe Plus games. Jak trilogy is trouwens wel crossbuy dus ook de Vita versie is gratis, 4 Vita games dan deze maand aangezien Stealth ook crossbuy is.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is een fout, hoort niet crossbuy te zijn (alleen de PS3 versie is gratis).

    Zal dus straks wel gewijzigd worden.

    Heb hem in ieder geval snel in mijn downloadlijst gezet.
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Opgepast met Spelunky.
    Ik heb hem vanochtend gekocht, maar de installatie komt niet verder dan 15% waarna hij een error geeft. Als ik nu op Spelunky zoek in de stores (zowel op Vita als PC) staat er doodleuk dat ik hem kan kopen, geen enkel signaal dat ik hem al gekocht heb. Naar wat ik kan zien op Ps Blog EU ben ik niet de enige met dit probleem en is er nog geen bericht vanuit Sony.
    Ik zou dus even wachten met het kopen tot naar buiten is gebracht dat de download het nu wel doet.
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb hem ook al binnen. Weet niet of het een fout is aangezien de PS3 versie gewoon crossbuy is. Zag toen ze de Plus games aankondigen op de Blog wel dat ze zeiden dat het enkel de PS3 versie zou zijn, maar die comment hadden ze ook weer snel verwijderd.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, hoe groot zou de kans zijn dat Lollipop Chainsaw gratis wordt? Dat is nu echt zo een game wat ik al tijden wil spelen, maar waar het nu zo ver is gekomen dat ik mezelf de game niet meer zie kopen.
    Net als Asura's Wrath eigenlijk.

    Die heb ik liever dan Battlefield, Deus Ex of Hitman. :p

    (ik zit te wachten totdat de Most Wanted patch klaar is met downloaden, dus heb ik ruim tijd om over de belangrijke vragen in het leven na te denken :+)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op welke url kan je het beste de nieuwe games zien ?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet je eens kijken naar de uitgever en van welke uitgevers regelmatig games in IGC zitten. Heb het nog niet zolang dus weet niet wat in het verleden werd aangeboden en welke publishers. Ikzelf hoop dat DD: Dark Arisen editie snel in Plus komt, zodat ik die weer heb. Heb hem 2x gekocht op de 360 dus een 3e keer gaat hem niet worden. 2 games welke jij noemt zijn wel weer aparte titels dus ik weet niet of je die moet verwachten ( maanden dat ik Plus heb zijn het voornamelijk "mainstream" games geweest, op ICO bundel en Catharine na dan, maar ICO is sowieso gewild bij grote deel van de gamers. ) .
     

Deel Deze Pagina