Ik begrijp er echt niks van, mijn internet is rete traag maar mijn upload snelheid blijft maar omhoog gaan. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk youtube videos kijken.
Daar was ik al bang voor Ik dacht dat er misschien nog wel een aanpassing hier en daar verricht kon worden voor eventueel iets sneller, maar helaas
Vroeger kon je de oude modems van @Home tweaken maar dat ik nu niet meer mogelijk. Verbinding maken met een Ziggo Wifi-Hotspot is ook geen optie omdat deze maar een maximale download heeft van 10Mbps.
Ik heb een internet verbinding van 150 MB. Maar de beloofde snelheid haal ik nooit. Meestal haal ik 90 á 100 MB. En met een beetje geluk 110 á 120 MB (zoals nu dus).
Woon ook niet in de buurt van Naaldwijk, maar sommige servers trekken hogere snelheden beter als andere.
De server die op <5Km zou staan werkt voor mij niet. Hengelo = 14ms , 94.20 / 14.18 Mbps. Amsterdam (Ookla) = 31ms , 134.98 / 14.95 Mbps.
Nieuw abo van KPN; Valt me nog vies tegen, heb 40mbit en haal maximaal 27. De ping vind ik ook wat aan de hoge kant eigenlijk. Is het trouwens normaal dat internet trager is als ik tv kijk? Heb het idee dat de resultaten lager uitkomen als ik interactieve tv aan heb staan.
Yay @ upgrade vanaf 60MB. Gelijk kabeltje naar boven getrokken om ook van gare wifi inkakkingen af te zijn.
In Alt.Binz haal ik nog wel wat hoger. Zo'n verademing toen ik op mezelf ging wonen en dat UPC abonnementje nam. Ik haal nu vaak laag tot midden 60 en zat voorheen altijd op 16/17.