Links in het rijtje staat er Bestellung wird bearbeitet en rechts bij de foto van de xbox one staat er : BackOrdered
Levert Zavvi.nl nou wel de Xbox One dit jaar? Ik heb geen cc dus kan hem niet halen bij Microsoft.de dus dan wil ik dat van Zavvi even weten en anders haal ik de One wel in november uit Duitsland met de trein.
Hmm, ik heb weer de hele discussie gemist, maar mijn order staat ineens weer op de MS website, die ik met paypal besteld heb. Gaat die order nu door of verwijderen ze hem op 16 september?
16 Sep is je paypal gebeuren verlopen. Daarna word de order geannuleerd, omdat je niet kan betalen met paypal.
Dan heb ik alsnog gemist waarom dan m'n paypal gebeuren is verlopen? Of staat daar een termijn voor? Of doen ze vanaf dan niet meer aan paypal?
Paypal heeft een datum en de datum is te kort om een Xbox One mee te pre-orderen. 16 Sep is de vervaldatum. Dit ligt aan Microsoft en gedeeltelijk aan paypal, waarom de datum zo kort is om mee te betalen.
Duidelijk! Slechte zaak, maar ach ik heb nog een order lopen. Overigens snap ik het datum probleem niet echt, aangezien ik bij zavvi nooit problemen hiermee heb.
Zo net even twee XBOX Ones besteld op microsoftstore.de Status is nu: Code: Xbox ONE Day One + FIFA 14 Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1 Status: BackOrdered Vorbestellung Versand in Schachtel Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten. En heb nu twee mailtjes ontvangen: Code: Microsoft Store - Produktnachlieferung (Bestellnr. 10531611748) Code: Microsoft Store - Bestellbestätigung (Bestellnr. 10531611748) Helemaal happy
Ik heb PayPal toch een mailtje gestuurd om te zien of er nou echt geen optie is om die vervaldatum aan te passen. Ik weet dat er al mensen gemaild hebben, maar een echt duidelijk antwoord kregen ze niet Ik zit er overigens ook aan te denken mijn PayPal bestelling te laten staan en een nieuwe te plaatsen op mijn creditcard (als ik deze binnen krijg), kijken of het toch goed gaat. Ik ben eigenlijk toch een beetje bang dat mijn nieuwe bestelling geen dag 1 garantie heeft . Stel dat ik 2 Xbox Ones ontvang, dan raak ik er vast wel eentje kwijt. Of kan ik Microsoft ook gewoon vragen mijn bestelling om te zetten van PayPal naar CC zonder een nieuwe bestelling te plaatsen?