Niet moeite met engels maar kan het nooit verstaan in films of series. Dus engelse subs is idd wel handig, eigenlijk nooit aan gedacht . Tnx
Spoiler Jessie overreact alweer om een kind dat dood gaat.... Walt heeft tegen hem gelogen so what ga je toch niet gelijk zn huis in de fik steken XD
Wat bij mij helpt is kijken met een koptelefoon op. Al ligt dat er aan waar je het op kijkt (PC, TV etc.) of dit een praktische oplossing voor je is. Spoiler voor de volgende aflevering naar aanleiding van de vrijgegeven promo: Spoiler Het huis staat er nog, zoals we in de promo kunnen zien. Dus grote kans dat Jesse nog tegengehouden wordt.
Ik ben het ff kwijt nu allemaal...ik had denk ik echt effe alle seasons opnieuw moeten kijken voordat ik weer verder ging. Spoiler Jesse stopt wiet terug in zijn jaszak, loopt deur uit en die dikke dude jat zijn wiet. Jesse staan naast de weg...auto stopt, Jesse negeert het en hij komt erachter dat zijn wiet weg is. Auto gaat weg en hij ook. Dan ineens weet hij dat Walt achter die Ricine sigaret zit.....how? Again....ongetwijfeld als ik het ff opnieuw allemaal had gekeken, had ik het wel begrepen.
Spoiler Omdat hij merkte dat die neger zn wiet had gezakkerold. En toen had hij zn sigaretten in zn hand en dacht "wacht even, als hij me kan zakkenrollen, dan heeft ook mn ricin sigaret gepakt dan en dan heeft Walter Brock gepoisoned". Hij had dat vermoeden al toch in seizoen 4 en wist dat er iets niet klopte aan dat die stofzuiger die ricin sigaret had. Alles viel dus op zn plek en wist het nu zeker. En waarom hij het zo zeker weet is omdat hij weet waartoe Walter in staat is. Daarom weet hij met zekerheid dat Walter Mike heeft gekilled. Dat Walter Jesse weg wilt hebben. En daarom deed Jesse ook met een gun de deur open in mid season break en dat Walter al die mensen in prison heeft laten vermoorden. Vertrouwd Walter voor geen cent meer omdat hij de devil is haha
Wat een aflevering, echt te gek. Ik moet wel zeggen dat ik Spoiler Het niet meer helemaal scherp had met die ricin, maar gelukkig voldoende in de richting zat om het te begrijpen. De beelden waren deze keer ook bijzonder goed
Wat een geweldige aflevering idd weer! Echt, dit seizoen is echt een rollercoaster van plottwists en awesomeness. Elke keer dat je denkt dat het niet erger kan, komt er weer een nieuwe jawdropping kurkentrekker! En wat is het internetz toch altijd heerlijk snel en geniaal grappig: [yt]8UUD3zyu7Ek[/yt]
Wat ik wel vreemd vind... Spoiler Hoe Jesse er ineens bij komt dat Walt Brock vergiftigt heeft. Terwijl hij weet dat Brock vergiftigd is door een lily of the valley.
Spoiler Omdat alles een leugen was? De sigaret in stofzuiger ineens toen Walter hem hielp zoeken. Hij had zn vermoedens al toch. Het viel allemaal gewoon op zn plek
Spoiler En Jesse is mentaal ook niet helemaal meer 100% zoals we al zien in de afgelopen afleveringen, dus zal hij sneller conclusies trekken.
Spoiler Weg wil hebben bedoel je mee gewoon aan de andere kant van de wereld? Ik neem namelijk niet aan dat Walter Jesse dood wilt. Hij ziet hem toch als iets een zoon.