Die shorty sidearm gaat zo awesome worden. Altijd wel fijn om beelden te zien van iemand die wel echt BF kan spelen.
Hi ik heb twee vraagjes. 1. Komt er een demo van BF4 voor de Xbox 360? 2. Zal BF4 max 12 vs 12 zijn op de Xbox 360? Wellicht vragen die al eerder beantwoord zijn, excuus hiervoor. En alvast bedankt voor eventuele antwoorden.
1. Min of meer, er komt misschien nog wel een Open Beta. 2. Waarschijnlijk wel, de 360 kan gewoon niet meer aan.
Oh nice, wist nog niet eens dat die confirmed was . Ben benieuwd, heb nog geen pre-order staan voor BF4, ben ook niet echt hyped ofzo. Denk dat ik m pas volgend jaar haal, vermaak me eerst wel met GTA V, FIFA 14 en een aantal games die ik nu al speel .
Hoe kan je met die Beta meedoen? Beelden vind ik tot nu toe er erg goed uitzien! sowieso musthave bij mijn nieuwe console
Vanaf 4 okt is de beta voor iedereen als je medal of honor warfighter heb kan je al van 1 okt spelen.
Op de pc kreeg ik de Beta bij mijn pre-order (staat apart als BF4 Beta naast BF4) op de 360 geen idee.
Ikke niet. Ik wacht wel even op mn nieuwe console (die zal er niet de dag van de release komen) daarvoor ga ik denk ik alleen nog GTA:V kopen voor mijn 360
Mochten er nog twijfelaars zijn, je kan nu 3 oude games inleveren bij gamemania en dan kijg je BF4 voor €29 en volgens mij hadden ze eerder een actie op de site staan waarbij je bepaalde current gen games weer kon inleveren op de next gen versie en dan kreeg je die weer mee voor €20 al weet ik niet of dat nog geld nu de One is uitgesteld, misschien alleen PS4 versies.. Maar dan heb je dus uiteindelijk je next gen versie voor €49 + 3 oude kutgames En wel gewoon heel november kunnen spelen
Ik ook niet. Ben van te voren nog wel druk genoeg met GTA V en Fifa 14, dus die 2 of 3 weken in november die ik dan nog moet wachten totdat de Xbox One binnenkomt vanaf microsoft.de kom ik ook wel door.
Zelf weten, ik ben in 3 weken wel colonel denk ik dus heb dan op next-gen een lekker voorsprongetje of gaan alleen de stats mee en niet de unlocks?
Battlefield 4 bevat 7 multiplayermodi en 10 maps Battlefield 4 bevat op de dag van lancering zeven multiplayermodi en tien maps. Dat heeft ontwikkelaar DICE bekendgemaakt. De modi zijn: Team Deathmatch, Squad Deathmatch, Domination, Rush, Defuse, Conquest en Obliteration. Obliteration en Defuse zijn nieuw. Laatstgenoemde modi is alleen met grondtroepen en heeft geen respawns, terwijl Obliteration twee teams tegenover elkaar zet, die drie doelen van elkaar moeten opblazen met explosieven. Battlefield 4 kun je vanaf 31 oktober op Xbox 360, PlayStation 3 en PC kopen. Of je wacht tot 29 november, dan verschijnt de PlayStation 4-versie samen met de nieuwe console.