1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] SimCity

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 29 feb 2012.

  1. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Even een grote kick omhoog }:]

    Speelt iemand dit spel nog? Ik ben er onlangs weer mee begonnen, en sinds update 7.0 is het spel goed te doen nu. Ondanks nog steeds het gemis aan grotere maps is het spel veel stabieler dan voorheen. Steden die niet vastlopen na 250k+ inwoners. Het verkeer is veel beter, men denkt tenminste logisch na als ze op de weg zitten. De toevoeging van tunnels, bruggen e.d. is een groot positief iets.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    2 weken geleden weer begonnen inderdaad, een klote bug is er nog steeds en dat is dat je de grote constructies niet ziet, iemand anders is er mee begonnen maar daar niemand ziet die :mad:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik weet eigenlijks helemaal niets van deze titel. Vond die oudere games altijd pittig, kreeg nooit een stad van de grond die ik ook daadwerkelijk kon onderhouden. Totale noob zeg maar met deze serie.

    Kan iemand me inlichten over de gamen en of het moeilijk is om in te stappen. Ben wel gek op dit soort games.

    Misschien kan iemand wat Nederlandse info geven en jullie ervaringen worden ook gewaardeerd.

    Neem aan dat dit ongeveer net zo is als met de Anno serie?
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Het instappen in de game, is itt bv sim city 4, vele malen makkelijker gemaakt. Natuurlijk is het even uitvogelen over het hoe en wat, maar eenmaal lerende, rol je er makkelijk in. Maar des te groter je stad word, des te meer er van je gevraagd word. Met name met meerdere steden is het belangrijk goed samen te werken :) En met de laatste patch, vind ik het weer leuk om te spelen :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dit is goed om te horen. Ik zal eens rondkijken of ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken in Nederland.

    Gaat het patchen makkelijk of moet je die patches ergens in een map dumpen? Ik ben met MMO games als WoW gewend dat patches automatisch geïnstalleerd worden bij het opstarten van de game of launcher.

    P.s. En ik hoop dat ik rampen en dat soort ongein uit kan zetten zoals bij de oudere games.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Patchen gaat vanzelf. Alles word automatisch in de folder geinstalleerd. Na de patch moet je het eenmaal opnieuw opstarten, gewoon 1x clicken op de knop en het gebeurd verders vanzelf.

    Rampen uitschakelen kan alleen in de sandbox mode. Hier kan je alles bepalen, met wat je wel en niet wilt. Je start ook met meer geld, alleen kan je geen achievements behalen. Die krijg je alleen als je op "normal" speelt zeg maar.
     
  8. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs begonnen met SimCity, leuk spel en inderdaad makkelijker om in te stappen dan de oude games zoals hierboven vermeld.

    Het spel lijkt redelijk stabiel te lopen, alleen op 1 punt heb ik een bug waardoor ik lastig mijn stad kan blijven runnen. Mijn ambulances lijken te verdwijnen. Als ik de medische informatiekaart open, zie ik ook nergens ambulances rondrijden, maar wel veel zieken of gewonden. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld politie- of brandweerwagens.

    Nog iemand last van dit probleem en is er een oplossing?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zijn ze toevallig niet bij andere steden?
     

Deel Deze Pagina