Je kan Microsoft.de store vragen om Paypal om te zetten naar creditcard. Hebben hier meer leden gedaan met succes.
Bij amazon.co.uk volgens mij weer te bestellen: http://www.amazon.co.uk/Xbox-One-Co...3?ie=UTF8&qid=1377601942&sr=8-13&keywords=ps4
Ja alweer een tijdje. Veel vrijgekomen blijkbaar van de andere landen die zijn afgevallen. Lijkt mij.
413 is zonder btw, lees de eerdere reply van mod op mijn posts, en ik zou zelf niet met bestelnummers gaan strooien op internet zoals sommige doen hier op het forum. je weet maar nooit
Bij gamekings werd gezegd dat als je een duitse xbox1 bestelt dat je dan gezeik krijgt met activatie enzo dus dat het helemaal niet werkt etc. Is daar niks van waar dan? Bron: gamekings.tv
Nu ze weer bij amazon.co.uk beschikbaar zijn vraag ik me af wat beter is. de Duitse versie van de xbox one of de engelse versie van de xbox one. ga ik em anders ook nog even bestellen bij Amazon.co.uk
oh ja natuurlijk, die hebben een andere stekker. Ik dacht misschien omdat dan de console dan compleet engels is. Maar die duitse versie kan je toch ook helemaal in het engels zetten
Ja. Als je de console voor het eerst opstart vraagt het gewoon welke locale je wilt gebruiken en kies je Engels. Dan gebruik je ook de Engelse Marketplace.
Ik vraag me wel af hoe het nu zit met aankopen, ik wil graag Killer Instinct kopen namelijk. Online spelen zal wel gewoon mogelijk zijn.
Is het zo moeilijk om ons te begrijpen? Duitse Englishe XBOX One kan je mee online zonder problemen in Nederland. Het engiste nadeel is dat je niet op de NL marketplace. Voor de rest kan je gerust een Xbox One importeren. Ik weet niet waar Servantes dit onzin vandaan heeft gehaald?