1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Damn, ninja-edit mislukt :9!

    Hij heeft sowieso PS3 versie als ik op vorige pagina goed gelezen heb. Daarnaast dus nog GOW: Judgment ongespeeld liggen (en nog paar kleine dingen te doen in Tomb Raider) en sowieso te weinig tijd (lees: 1 a 2 uur per week om te gamen). Ik koop m wel als ik GOW zo goed als uitgespeeld heb. Dan is ie er vast voor een mooie prijs. Want als ik m nu koop, dan raak ik GOW niet meer aan weet ik nu al en dat vind ik dan weer zonde ;).
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zijn die missies van Briggs enzo nog wel interessant na het uitspelen van de story missies?

    /Edit: En ik ben ook zeker voor een XBW-potje Spy vs. Mercs! Add me maar :)
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    360 versie besteld, als ik terug ben van vakantie aanstaande vrijdag wil ik de multiplayer ook wel eens proberen :)
     
  4. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een PS3 dan? :+

    De extra missies vind ik erg leuk. Vooral die van Charlie; beetje als Zombie Mode in COD.. steeds meer enemies en af en toe een HVT. Als je de ronde niet haalt, probeer je 'em gewoon opnieuw. Bevalt me goed!
     
  5. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ga zo nog ff potje spelen en vannacht ben ik er ook dus mochten mensen willen spelen add me maar
     
  6. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  7. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    net een prima sessie gehad met Dreft ging goed moet ik zeggen ;)
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    De spanning als je bijna bij de 100% hack bent als spy,en tegelijkertijd een merc 2 meter van je af staat is wel erg vet!

    Zoek nog steeds iemand die graag classic spy vs merc wilt doen en eventueel co op (liefst met headset)
     
  9. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    *iets over je PS3 niet moeten verkopen... :+



    Kijken of we vanavond eindelijk voorbij die lasers en mijnen komen!
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
  10. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand me vertellen hoe de sp is? Ik speel nauwelijk online, koop games meestal voor de sp... en vond de eerste Splinter Cell erg sterk, en ook prima vermaakt met Conviction. Double Agent vond ik daarintegen wat minder.
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Singeplayer is meer dan top en lijkt qua kwaliteit erg op Chaos Theory.
     
  12. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Is deze net zo stom als double agent?
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Heel stom.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Double zo stom
     
  15. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Splinter Cell Blacklist aangeschaft omdat ik alle delen heb gespeeld en Splinter Cell Conviction een super vette game vond .
    Ik ben nog steeds in level 2 en het is zo ontzettend moeilijk om niet opgemerkt te blijven want als de vijanden je gespot hebben dan kun je beter opnieuw de checkpoint beginnen .
    Maar ik blijf toch volhouden en speel op niveau normaal wat al heel erg pittig is .
    Je moet zo veel geduld hebben om door te komen naar de next point dat het soms wel irriteert om steeds opnieuw te beginnen .
    Gelukkig zitten er wel checkpoints in de game die automatisch saven want anders was het niet te doen .
    Ik vind deze titel wel apart en geduld is soms een moeilijke zaak maar je word wel beloond met geld voor upgrade .
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Zodra je de paladin volledig hebt geupgraded en alle goggles hebt gekocht is het spel gelijk een stuk makkelijker. Ik had ook moeite met de eerste levels totdat ik mijn geld ging uitgeven aan upgrades, nu is het onmogelijk om nog een fout te maken.

    En geld groeit echt aan een boom, ik ben nu bij de laatste missie van de SP en heb 7 miljoen dollar over. Vooral in de MP/coop krijg je gigantisch veel geld.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    En speel je h'm dan ook op normaal of op perfectionist ? Wil het mezelf namelijk niet te makkelijk maken :)
     
  18. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt

    Fijn om te lezen van een gamer die ervaring heeft met deze mooie stealth game .
    Ik ga hem zeker met plezier uitspelen en genieten van de upgrades die het nog mooier maakt om verder te komen .
     
  19. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral als je die Gone Dark missies een beetje gaat spelen.. elke keer 0.5X multiplier erbij, dan gaat het hard!
     
  20. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu ownen we in Merc vs. Spy :+
     

Deel Deze Pagina