Oh nee, wat vind je er niets goed aan Titanfall ? Voordelen : - 60fps - Bestuurbare mechs - Online - Dedicated Servers - Sfeer - Cloud features - fast paced action - jump, double jump en wallrun - CoD en Unreal in een jasje (Titanfall) - CoD spelers zullen helemaal thuis voelen in Titanfall - robotgevechten - Originele IP - levelsysteem / ranks - de makers van Call of Duty Modern Warfare 1, de beste deel van CoD Titanfall is the next great evolution of the twitch-action first-person shooter Game of the show at E3 2013 Je xbox live account heeft maar 5 gamerscore...uuh ? Beetje verdacht aangezien je als een ps fanboy meer begint te gedragen.
Titanfall is gewoon geen game voor, mij is dat zo vervelend? ik maakte daarom ook de opmerking over mogelijke geruchten dat het naar de PS4 zou komen, daarin gaf ik ook aan dat ik hoop dat dat niet zo is. Vind de game gewoon helemaal niets.
De reden dat ik titanfall niet zo leuk vind is de setting die me niet aanspreekt, ik heb niets met Mechs. Game is een echte run and gun game. Nogmaals ik heb niets meer dat soort games net zoals bijv. CoD ook zo een game waar ik totaal niets mee heb.
Titanfall, CoD, BF4 vind ik allemaal niks aan. Misschien dat jij je het niet kan voorstellen, maar daar kan ik weinig aan doen . Games waar ik nu meeste naar uit kijk zijn Witcher 3, DA3 (mits ze het niet weer verkloten). Ook hoop ik dat GT7 en FM6 erg goed zullen worden. Destiny en Division zijn twee van de weinige shooters die me echt interesseren, buiten de PvP gedeeltes dan.
Het kan dat je een game niks vind. Ik vind Uncharted ook echt niks, maar ik zie wel dat het een kwalitatief hoogstaande game is die menig gamer graag speelt. Als je iets rotzooi noemt dan is dat iets anders dan zeggen dat het je smaak niet is.
Het gaat hier niet om de smaak maar om Titanfall afkraken en om dit spel een rotzooi noemen, gaat het voor mij te ver. Dan wil ik graag weten waarom de trollboy dit spel helemaal niet leuk vindt, volgens mij wilt ie alleen trollen op xboxworld.nl. Waar hebben de lezers op xboxworld.nl iets aan ? Trollen voegt helemaal niets toe aan het xbox world forum, het is alleen maar irritant. Als iemand hier gaat trollen, dan pak ik hem vast en vraag hem waarom ie dit spel niet leuk vindt, zo komt ie niet makkelijk weg van mij. Zo maak ik de trollers alleen maar lastig. Malakai vindt ook Titanfall niet hoort op PS4, slaat nergens op of toch niet ?
Ik meende dat mensen alleen maar in de GM trollden. Ach, Titanfall is niet voor iedereen maar het zal 100% zeker een super toffe game worden.
Toen noemde je het rotzooi dat is wat anders dan geen interesse in een bepaalde game hebben. Had ons twee pagina's aan geneuzel gescheeld als je dat tweede gelijk gezegd had.
Mijn mening blijft staan over Titanfall, ook vind ik meerdere games rotzooi. trollboy wow haha, maar ik heb mijn antwoord toegelicht inmiddels. Uhm nee. Mee eens, maar ik mag dus eigenlijk hier op Xbw iets niets vinden of rotzooi, want ik geef puur en alleen mijn mening. Je maakt het me heel lastig. het is Mallakai. @hybrid IK vind de game rotzooi ja, en ook niets.
Trollen voegen niet veel toe maar soms ook wel even leuk toch een trollopmerking. Niet alles hoeft serieus. En ik vind titanfall ook rommel, ik vind elke militaire shooter (cod/bf/arma etc), of iets wat erop lijkt, zoals titanfall rommel
Want elke militaire shooter heeft ook jetpacks & titans Overigens lijkt het erop dat er ook weer bronnen het 8 november gerucht ontkrachten... (om mijn post nog enigszins nuttig te maken)
Mallakai mag iets gewoon toch totaal niks vinden.. gewoon omdat het je niet trekt? Ik heb ook games waar veel mensen helemaal lyrisch over zijn maar die mij totaal niet trekken. Kun je over trollen beginnen..maar als iedereen er meteen op springt alleen door het woordje rommel, dan zijn er meer lange teentjes dan trolls..