1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben online nog niet gestart, nog druk bezig met de singleplayer. Lang geleden dat ik het voetbal op televisie liet schieten voor een game, maar Splinter Cell houdt me bezig ;) Ik vind h'm echt boven verwachting.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Yourgamezone heeft mijn vervangend exemplaar verstuurd! \o/ Vandaag zat hij niet bij de post, dus hopelijk morgen!
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :thumbs:
     
  4. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    2e handsje op de kop getikt voor 25 euro, in perfecte staat en alle codes ongebruikt :) (upper echelon edition)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar ?
     
  6. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag binnen gehad voor de PS3 (besteld via webmangames, is alleen een Tsjechische versie?!, kan dit problemen opleveren met eventuele toekomstige dlc dat iemand weet? Spel is gelukkig wel in het Engels :p )

    Vind het spel wel echt meer conviction als de oudere delen, ergens vind ik dat jammer maarja als je je erbij neerlegt is het best leuk, en het klopt inderdaad wel dat je echt op verschillende manieren door die levels heen kan dat vind ik echt goed gedaan.

    Dat hele paladin gebeuren vind ik alleen nergens op slaan, een beetje zo'n mass effect idee met je schip waar je ook nog in kan rondlopen alleen had t daar een doel en kon je er daadwerkelijk wat mee, hier vind ik het meer een ingewikkeld menu om het zo maar te noemen.
     
  8. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    zoiezo we zijn een bazen team ben er vanavond weer had het vandaag beetje druk nu pas thuis !
     
  9. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Geruild

    Ik had nog een paar keer geprobeerd om level 2 te spelen maar ik raakte toch wat gefrustreerd en had uiteindelijk in de gaten dat het toch geen game voor mij was en vond het spijtig geld €53,00 .
    Ik de volgende dag naar MediaMarkt waar ik zou proberen het spel te ruilen die al 1 week oud was .
    Uiteindelijk ging de verkoper toch akkoord en mocht ik dezelfde dag een ander game uitzoeken .
    Heb gelukkig mijn favoriete games kunnen ruilen zoals Tombraider ( 2013 ) €25,00 en Formule 1 2012 €29,95 en ben blij dat ik toch hebben kunnen ruilen .
    Het is spijtig geld als je een game koopt die je toch niet bevalt en niet meer speelt , goeie deal van MediaMarkt
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja dat menu is echt loos. Enige game waar het menu moet laden, erg irritant.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Speel m ff snel uit, ik bied alvast 20,- ;)!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net eindelijk ff voor het eerst gespeeld. Indrukwekkend tot nu toe. Ben gestart op realistic en ik vind het behoorlijk moeilijk om full stealth/no kills te gaan. Is wel mijn doel voor de playthrough, geen kills. Ben benieuwd of en zo nee hoelang ik het vol houd.
     
  13. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog mensen die het leuk vinden om Spies vs Mercs te spelen online op de playstation? add me dan ff

    Snap helemaal niks van die gone in the dark zooi ;)
    Cypraxx_
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  14. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Die Spies vs mercs is echt leuk vooral als je met zn 2e speelt met allebei een headset als je online speelt met een random dude kan dit nog weleens lastig zijn merk wel dat ik steeds ietsje beter word :)
     
  15. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer trouwens dat je niet een mode hebt waarbij je je merc of spy kunt aanpassen en toch met 2vs2 kunt spelen. Dat 4vs4 vind ik echt te druk.. nadeel van de classic mode is juist weer dat je dan niets kan aanpassen!

    Die Gone Dark missies zijn niet lastig, als je weet wat je moet doen. Lees deze website maar door:
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=516451



    Vanavond maar weer even ownen dan? :+
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2013
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kun je, als je alleen maar SP speelt, ook genoeg geld verdienen ?
     
  17. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat is genoeg? Wat wil je kopen? Doe een paar Gone Dark missies (kost je maximaal 2 minuten) waardoor je multiplier stijgt. Je krijgt dan per missie meer dan genoeg geld voor elke upgrade die je maar kunt bedenken.. :) Als voorbeeld heb ik net Hawkins Seafort gespeeld op Realistic. M'n score is 16469, maar door de multiplier heb ik met die missie 362317 dollar verdiend. Dan gaat het hard!

    Hier is de Gone Dark missie van vandaag:

    Dead Files
    1. Malta
    2. Hamilton Bermuda / small Island North Atlantic, east of the USA
    3. Washington, Utah
    4. Tijuana, Mexico
    5. Rio De Janeiro, Brazil

    Als je Rio De Janeiro gevonden hebt, kies je "EXTRACT" als antwoord. Het antwoord geven kost je 30.000, maar dat heb je daarna zo terugverdiend!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2013
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoor veel over die Gone Dark missies, maar heb er nog geen gespeeld. Kan me er nog niet bij voorstellen dus.

    Ga ook eerst The bureau ff uitspelen denk ik ...
     
  19. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    snap niks van die gone dark missie
     
  20. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt heel eenvoudig! Het is ook meer een soort mini-game dan echt een missie.

    Je gaat met je cursor op het gele icoon staan en drukt op A/X. Je ziet een korte tekst en in die korte tekst staat een hint zodat je weet waar de volgende locatie is. Met de website die ik een aantal keer hier geplakt heb, hoef je zelf de hint niet te snappen maar kun je gewoon met je cursor naar de volgende locatie gaan. Het gele icoon staat daar dan nog niet, pas als je met je cursor goed zit, verschijnt 'ie ineens. Het is dus af en toe een beetje zoeken en ik moet soms ook even op Google Maps kijken waar de locatie precies is!

    De Gone Dark missie van vandaag is Dead Files en dit moet je doen:

    Het eerste gele icoon staat al in de SMI, dus ga daar heen met je cursor. Druk op X/A om te openen en ga daarna weer terug naar de kaart. De volgende locatie die je moet zoeken, is Hamilton Bermuda. Dit is een klein eilandje rechts van USA, dus ga voorzichtig met je cursor langs de rechterkant van USA totdat het gele icoon opduikt. Als het gele icoon in beeld verschijnt, druk je weer X/A om het bericht te openen en daarna ga je weer terug naar de kaart. De volgende locatie is Washington (USA), dus ga met je cursor net zo lang over USA heen totdat het gele icoon weer verschijnt. Een stukje hierboven staan in een post van mij alle locaties met ook het antwoord op de vraag die je bij de laatste locatie moet beantwoorden. Zodra je die goed beantwoord hebt, krijg je +0.5 multiplier. Dat wil dus zeggen dat het geld dat je verdiend hebt met een missie x1.5 gedaan wordt. Na 2 Gone Dark missies wordt het x2 gedaan, na 3 Gone Dark missies x2.5, enz, enz, enz. Het gaat dus na een aantal Gone Dark missies behoorlijk snel met je centjes :+

    Let op! Bij de laatste locatie moet je een vraag beantwoorden.. dus druk niet steeds te snel op X/A! Je moet ook geld inleggen als je de vraag wil beantwoorden, dus check de website van tevoren even om te zien of je genoeg geld hebt om de missie te starten. Het zou zonde zijn als je het goede antwoord weet, maar niet kan invoeren omdat je saldo te laag is! :+

    Er is elke dag een nieuwe Gone Dark missie, dus het is mijn vaste routine geworden om elke dag de website te checken als ik Splinter Cell opstart om te zien of iemand de hints al 'gekraakt' heeft en het goede antwoord op de vraag weet. Op die manier kan ik zonder moeite te doen, toch steeds die +0.5 multiplier pakken!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2013

Deel Deze Pagina