Als je zoekt op Jak and Daxter trilogy, dan is ie ook gratis ;-) Echter staat ie niet in de "Instant game collectie"...
Ja en is vanaf nu te downloaden @Dulle Ga je je plus niet verlengen? vooral nu de actie met 90 dagen extra bij een jaarabbo.
Hoe krijg ik het ook alweer voor elkaar dat mijn Vita gewoon blijft downloaden, zelf als ik hem een tijd niet aanraak?! Ging net even douchen en toen was de download alweer gepauzeerd...
Weet ik, maar...eh...kan het geld nu niet echt missen. Hoe aantrekkelijk de aanbieding ook is, soms moet ik even slim zijn met geld. Vraag aan je vriendin of ze de Vita uit stand by wilt houden. Er is dus helaas nog geen fix voor.
Kijk, zeggen als ik win is prima. Maar dit is niet leuk. Het is niet de bedoeling dat iedereen zomaar even kan zien hoe vaak ik verlies. Ik ben helaas slechter in de game dan ik dacht, dus dat zal nog wel vaker voorkomen (UC: Fight for Fortune)
32GB kaartje binnen maar heb inmiddels nog maar 5GB over door alle Plus titels haha. Indie titels vanaf nu maar op mijn 8GB pleuren dan kan ik daar tenminste nog wat mee. Is J&D erg buggy op de Vita? Lees daar veel klachten over, ik was er wel vanuit gegaan dat dit inmiddels verholpen was. Heb hem zelf nog niet gedaan op de Vita. Nog niet zo heel veel op de Vita gespeeld ( moest nog ff memorycard afwachten ) maar ondanks dat bevalt het apparaat me wel al goed. Scherm is idd echt mooi, zeker bij kleurrijke games. En nee, ik heb Thomas nog niet
Vandaag de nieuwe PS+ games gedownload en begonnen met Little King's Story. Erg leuk spelletje tot nu toe, maar ik krijg om de een of andere reden de Japanse trophies... De lijst voor de game is ook helemaal in het Japans... Hebben meer mensen hier last van? Nogal onhandig bijhouden wat ik nog moet doen in de game zo
Ja, wtf is dit nou weer. Trouwens jammer dat de game er zo... 'wazig' uitziet, of dat er gewoon te weinig contrast is. (uitgaande van het het startscherm trouwens, heb de game nog niet gespeeld )