JackFrags over de PS4 versie van BF4 die die gespeeld heeft op Gamescom. @10:09 Ik denk hetzelfde eigenlijk.
60 fps heel groot verschil. PS4 controller voelde prima aan. Echt een stuk mooier dan current gen. Lijkt op PC op Medium. Sommige websites zeiden dat het op 900p draaide. Mensen verwachten misschien iets teveel van next gen grafisch gezien. Liever 720p, 64 man en 60 fps dan 1080p, 32 man en 30fps Two cents. Het was smooth, had plezier en nooit dacht die van dit is is lelijk ofzo.
60fps word ook echt zo heerlijk een strakke 60spf zonder tearing op 720p met medium pc settings is al een wereld van verschil met de sub-hd uitgeklede 30 fps die wij nu gewend zijn
Nou dat kan best weleens waar zijn ja. Heel veel mensen verwachten dat deze consoles echt super grote stappen gaat maken qua graphics, maar volgens mij valt dat echt reuze mee. Als je echt super uber graphics wil dan is de pc gewoon de optie. Maar next-gen is zeker niet alleen graphics meer, maar ook gameplay veranderingen etc.
Mensen moeten gewoon niet verwachten dat BF4 opeens in 1080p draait, 64 man en 60fps. DICE moet de consoles ook nog leren kennen eigenlijk.
BF5 moet wel in 1080p natuurlijk, maar voor deze keer zien we het door de vingers want ze zijn al langer met deze game bezig dan ze de console devkits hebben volgens mij
Dit zijn nog allemaal cross-over games he Op het begin bij de overgang van xbox naar de 360 was het precies zo
Correct me if I'm wrong maar met de afgelopen 2 generaties was het tijdens de launch wel zo dat de games (redelijk) gelijkwaardig waren aan de PC games op dat moment. Dat lijkt nu niet het geval te zijn dus denk dat daarom veel mensen toch wat teleurgesteld zijn
You're wrong. Ze zitten er deze keer dichter bij dan ooit, maar een PC is altijd beter geweest. Verschil tussen deze gen en de vorige was de stap naar HD. Dat maakte het verschil groot.
Blijft toch opvallend hoe BF altijd groter is op de Playstations en elke andere shooter op de 360 meer verkoopt zal wel zijn omdat alle CoD fanboys een 360 hebben
FIFA in de top 10 voor de US? Titanfall preorders vallen wel heel erg tegen. Had die bovenaan het lijstje verwacht (in de top 3 ).
eerst waren xbox games altijd boven aan(360 Nog steeds) Maar als je naar next gen kijkt verkoopt ps4 toch beter. http://www.vgchartz.com/preorders/