Mwoah RDR was wel degelijk qua performance echt een stuk minder dan de 360 versie
Ook waren er een stuk minder details in de omgeving in de ps3 versie.
Dus als ik nu blind een versie zou moeten kopen zou ik ook eerder naar de 360 versie neigen.
Het kan goed zijn dat ze alle problemen die ze met eerdere games hadden al lang en breed opgelost hebben maar dat weten we pas als de game uit is
Al was Max Payne 3 wel op beide consoles ongeveer vergelijkbaar. Al weet ik niet of dat een goede vergelijking is want dat is natuurlijk geen open world game.
Er is geen sprake van deals of wat dan ook maar R* had met z'n open world games gewoon problemen met de manier waarop het werkgeheugen in de PS3 verdeeld is
dat is wat minder flexibel dan in de 360 en daardoor moesten ze genoegen nemen met iets minder details en wat mindere performance
Rockstar kennende laten ze dat niet nog een keer gebeuren en hebben ze de afgelopen 4 jaar hard gewerkt om de game op alle platformen zo goed mogelijk te krijgen maar daarmee is het nog geen zekerheid dat dat gelukt is
Al zou ik als ik alleen een PS3 had de game toch gewoon direct kopen, want het is niet alsof de PS3 versies onspeelbaar waren ofzo
Laatst bewerkt: 29 aug 2013