Waar liggen die games opgeslagen die al geperst zijn? Ik stel voor een ramkraak te doen a la GTAV trailer. Kunnen we de game de schuld geven als we gepakt worden
Die nieuwe trailer was kort, maar het was ook eigenlijk alleen maar een TV reclame. Ik kan niet wachten tot ie uit is!
En het leger is terug. Dit mistte ik echt in IV. Wel apart dat het max sterren maar 5 is though...dus bij 5 sterren komt de army al roet in het eten gooien, lol.
zou het lekker ergens in de buurt doen. Ik heb hem zelf bij Nedgame gepre-ordered. Die doen ook nachtopening (ik ga er niet heen hoor, maar leuk voor de mensen die het willen). Je betaalt ook pas bij het afhalen en hebt ook die pre-order DLC. Ookal weet ik nieteens echt wat het inhoudt
Als je ergens in een grote stad woont zou ik nergens preorderen. Elke winkel zal overspoeld worden, iedereen gaat open, GTA V overal. Trailer is na een paar kijken wel erg chill, muziek is lekker. Michael's voice actor is echt gruwelijk, Michael is een baas. Denk dat we dan toch nog wel een launch trailer gaan krijgen. Update de site nog eens, geef nog een launchtrailer en BAM het is 17 september.
Sowieso vind ik het wel tof hoe ze zeker in het begin een beetje tegen jou praten als gamer. Vind het wel droog.