Gisteren was weer echt een "ouderwetse' Forza avond met een flink aantal clubleden.
Prima vermaakt.
Ik denk dat ik na een avondje testen en vergelijken, best wel tevreden kan zijn met het basis racetempo voor de Open class championship.
De tuned Corsa VXR presteerd boven verwachting en de tuned CLIO is lekker easy to drive.
Toch is de VXR linke soep omdat ik onverwachts en heel af en toe een roll-over krijg met de auto.
Corsa VXR klinkt beter dan de CLIO en leuker rijgedrag, dus ik probeer nog een laatste poging om roll-over er helemaal uit te strijken/tunen.
Het puzzelen met upgraden en tunen is best wel vermakelijk.
Ook lekker dat ik mijn eigen tune helemaal aan mijn eigen rijstijl kan aanpassen per circuit, geeft gelukkig net dat extra beetje voordeel op het rechte stuk wat ik daarna kan verknoeien in de bochten.
De LMP 1 ging redelijk, de Nascar was erg leuk maar de Super V8 ging voor geen meter. Had trouwens een rare R800 tune erop zitten. Onbruikbaar veel PK's.
Ik denk dat het 95% voor de open class voor mij de CLIO gaat worden. Tot nu toe een "one tune fits all"- allround tune, die prima werkt.
Eerst maar Catalunya in de CLIO en daarna wat fijntunen voor de volgende tracks.
Laatst bewerkt: 31 aug 2013