geweldige deal. Killzone=50 euro DS4=40-60 euro Eye=50 euro scheelt je 50 euro. Gaat ook als een gek verkopen al die bundels.
De DS heb ik toen vervangen door 1 met rumble. Maar ik heb echt nog nooit een controller versleten Ik haal eerst geen extra controller. Later wel een keer 2ehands, gebruik de tweede controller zelden.
Ja precies, ik denk ik 1 per 2 jaar of misschien anderhalf. Die dingen verslijten gewoon. Ik vind het altijd zo vreemd als ik bij mensen ben die nog spelen met verre van ideale controllers...
Alleen op de xbox heb ik mijn cobtroller vervangen en op de NES. Maar de NES had ik nog toen de PSX uitkwam. Controller moet wel 3 jaar meegaan vind ik. Maar is verschil met vroeger. Thumbsticks en Triggers slijten sneller dan dpads en knoppen.
Ik ook hoor. Heb al 7 jaar een Xbox 360 en nog nooit een controller vervangen. Ziet er nog keurig uit
Ja mijn controllers zien er dan ook nog goed uit, maar de respons van de buttons word gewoon minder en de triggers en sticks worden een beetje lam.. En dan is ie wat mij betreft aan vervanging toe
Heheheh, denk dat mijn dochtertje raar op zal kijken als ik zeg 'sorry schatje, je koopt je eigen controller maar als je mee wilt spelen.' Ik koop er dus ook altijd 1tje bij, voor haar, maar ook een beetje voor mezelf; als de ene leeg is kan die opgeladen worden, zodat ik verder (draadloos) kan gamen met de andere.
Moest idd nog bij dat mijn controller ook gewoon nog goed werkt. Tenminste ik heb er nog geen last van gehad. Ik ga misschien ook wel anders om met controllers. Als ik soms zie hoe sommige mensen met hun controller spelen en omgaan Ja dan kan ik wel begrijpen dat ze na een tijd stuk gaan.
Ze gaan natuurlijk daar niks over zeggen. Alleen maar slecht voor de sales op current gen consoles als je gaat zeggen dat die over een paar maanden ook op next gen komt. Beter wachten. Dan koopt iedereen het op de current over een tijd als die op de next gen komt halen ze hem weer. Hij plaatst toch een vraagteken lol.
GTAV komt naar next-gen zodra iedereen hem op current gen gekocht heeft R* is ook niet gek als er een paar miljoen ps4's en X1's in de huiskamers staan komt de port ook gewoon net als voor PC