Hopelijk is de dodge een ability die gebruikt word en geen knop die mogelijk is. Hoop wel binnenkort team battles te zien, zoals die harpoon wanneer die gebruikt word is er bijvoorbeeld een timing nodig om je archer te gebruiken voor een one-hit kill. Wanneer die ongevaarlijk is (en hij leek heel sloom) en ik kan de andere vijanden eerst raken dan slacht ik die wel eerst en val ik hem daarna van meerdere kanten aan.
Bij die 'dodge' bijvoorbeeld hoop ik dat het niet zo is dat je het dient te gebruiken om een aanval te ontwijken (Gewoon hit/chance daarvoor), zoals bijvoorbeeld een Trol die op je party afstormt en je laat alle 4 die Trol ontwijken door weg te rollen (dat zou belachelijk zijn), ik zou dan snel me mage selecteren om een 'stone wall' er tussen te zetten of een ijsbaan te creƫren. Een dodge zou ik willen gebruiken door bijvoorbeeld een warrior de vijand bezig te houden terwijl ik bezig ben met het voorbereiden van een area attack en dan vlak voordat die aanval gelanceerd word me warrior weg 'positioneer' om friendly fire te voorkomen.
Hoop gewoon dat ze 'Dragon Age' een game van strategie maken en niet van het handelen van de controllers.
Laatst bewerkt: 20 aug 2013