Mijn code: 4425-2335-3555 Heb op dit moment Mario Kart (dus als je zin hebt in een potje scheuren ) en Zelda.
Eindelijk een 3DS XL gekregen met Super Mario Bros 2. Mijn Friendcode is: 1048 8037 6455. Ik heb wat mensen toegevoegd.
1418-6702-4732 Ben nu vooral bezig met Animal Crossing. Heb je ook een stad? Voeg me toe en kom eens langs!
Ik voeg je toe, voeg je mij ook even toe dan want anders heeft het volgens mij geen nut? Ik wil graag eens een andere stad bezoeken met AC.
Ik voeg iedereen toe die hierboven gepost heeft. Mijn friendcode staat in mn sig. Speel trouwens Animal Crossing en Mario Kart 7.
2723-9446-1609 Vandaag de Monster Hunter Edition gekocht van de 3DS XL, dus Monster Hunter 3 is het enige spel wat ik tot nu toe heb.
ik moet mijn code even opzoeken. maar heb je er ook wat aan met pokemon? of werkt dat niet via frend code.
Volgens mij heb je daar een aparte friend code voor, aangezien het een DS-spel is. Weet alleen niet zeker hoe het precies werkt met de 3DS en DS spellen.
Mijn Pokémon machine is binnen, zo even X ophalen bij de MM. Friend code: 5215-0557-1828 EDIT: Aantal mensen toegevoegd die volgens mij in het bezit zijn van X of Y: Heuft Rick Cookie Dulle Winterbase Fiasco
Heb X hier al sinds de release liggen maar moet er nog altijd aan beginnen. Zowel de oplader van mijn DS als 3DS kwijt dus gaat helemaal goed komen
Mijn Friend Code: 3110-4834-1382 Ik heb nog niet enorm lang een 3DS (3 maandjes denk) dus heb ook nog niet enorm veel games. De games die ik tot nu toe heb: - Pokemon Y - Pokemon Mystery Dungeon: Gates to Infinity - Sonic Generations