[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanks. Ik weet alleen even niet wat voor stats een warrior in deze game moet hebben. Je hebt damage, power en precision. Ik heb een mix van dat. En mijn build zuigt echt ballen, want ik krijg vijanden niet echt snel neer, terwijl er vaak wel veel zijn die je moet verslaan. Als ik die dus ergens kan resetten en weten wat een goede build is.

Het is een beetje veel atm, maar wil wel graag deze game leren kennen en ervaren. En ik wil het vooral goed doen, niet snel, dat snap ik zelf ook nog wel.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Neem aan dat je met greatsword speelt, dan gewoon voor power en precision. Stats als healing en condition damage kun je compleet negeren omdat het zo weinig toevoegt.
    Vitality geeft je meer health en thoughness meer armor dus als je alleen voor Bezerker's gaat (Power/Crit/Critdmg) zal je idd sneller doodgaan, Knight's (Power/Crit/Thougness) is daarom ook een betere keuze tijdens het levellen.

Dan sowieso je regen signet gebruiken en probeer wat meer te dodgen.

Google anders gewoon warrior levelling builds, weet zelf niet meer hoe ik gelevelled ben maar op de warrior was het sneller en makkelijker dan alle classes bij elkaar 8)

Je kunt je traits resetten bij een Warrior trainer, kun je vinden op je map en sowieso voor de bank in Lion's Arch.

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je kan gewoon googlen :) op Guild wars 2 warrior builds

4. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben nu aant Guesten op Far Shiverspeak omdat de meeste van hier daar zitten. Misschien dat iemand me zou kunnen helpen met m'n craft skill omhoog te krijgen? Mijn GWT: Lionelle.3759

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net gedaan en met die greatsword maai in eens alles neer. 8)

Wel moet ik nog wel wennen aan de besturing. Ik vlieg soms alle kanten op als ik aan het skill spammen ben, een gevolg van het niet goed kennen van de game. :'-(

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Het leuke is (oa) juist om zelf je poppetje beter en sterker te maken. Dat cadeau haalt alle fun eruit. :+ Maar goed, jij craft ook veel, wat weet jij nu van fun. :cool:

Wat zat er nog meer in het verjaardagspakket? :p Die Queen Jennah mini? Nog meer?
    Rond de tijd dat ik mijn verjaardag vier is die Super Adventure Box. Ben benieuwd of mijn mini dan ook iets met dat event heeft te maken, of dat iedereen altijd dezelfde krijgt.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Blijkbaar is http://gw2crafts.net/# een goede site ervoor, zelf nooit gebruikt (crafting is mij te duur :+)

Misschien wel handig om er zelf eens mee te beginnen, zeker nu je met de volgende patch Ascended wapens kan gaan craften :eek:

Wow ok :p

Openen met [​IMG] Bladetrail (4) en/of [​IMG] Rush (5), en dan zo snel mogelijk [​IMG] Hundred Blades (2) spammen! Hundred blades doet belachelijk veel dmg dus die wil je zoveel mogelijk gebruiken. Dan als er meerdere mobs zijn in een lijn of de mob tegen een muur staat kun je [​IMG] Whirlwind (3 ) gebruiken, anders gewoon je normale (1) attack terwijl je wacht tot Hundred Blades weer up is.
    Met GS is je Adrenaline move [​IMG] Arcing Slice wil je als je volle Adrenaline hebt als eerst gebruiken, maar omdat je (neem ik aan) eerst de Strenght tree in je traits gaat vullen krijg je Berzerker's Power die je 12% extra dmg overall geeft met vol Adrenaline, wat dus inhoud dat je Arcing Slice -niet- moet gebruiken.

Voor de rest een beetje For great justice spammen en rest power/crit signets.

Je krijgt voor je eerste verjaardag altijd een Birthday Booster, 24 uur's durende super booster (+100% exp/MF/glory/wvwexp/allesch!) Queen Jennah mini, en zo'n instant lvl 20 scroll.

Laatst bewerkt: 30 aug 2013
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, leuke aardigheidjes, maar ik had liever een stapel Gold of Gems gehad. :9

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Daar zijn de achievement kistjes toch voor :+ Maar het is idd best underwhelming, die 24 uur booster is wel heel nice hoor :eek:

Gain a buff that grants a 100% boost to magic find, WvW rank gain, PvP glory gain, experience from kills, and gold from kills. En dat voor 24 uur speeltijd, dus daar doe je wel een paar dagen mee.

10. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Mooie site ja en idd crafting is wel duur maar je leveled er wel lekker snel door.
    Ik speel nu trouwens met m''n Xbox 360 controller. Speelt vele male beter dan met de keyboard en muis. _O_

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben leven 21, maar mijn effectiveness is level 14. Need better gear. :+

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Damn door al dat gelul over levellen krijg ik zin om weer een nieuwe prof naar 80 te knallen... Necro en Ranger zijn nog over, alleen geen zin om Human/Asura/Charr te spelen voor de story achievements :+

Lijkt me echt heel omslachtig met targetten en zijn je Ground Target skills sowieso dan niet onwijs kut te plaatsen? :eek:

Een lager level betekend dat je in een zone zit die onder je level zit, en dat je dus gedownscaled bent. Je krijgt net zo veel exp voor de missies en events alleen mobs krijg je (iets) minder exp voor. Dus als je het moeilijk hebt kun je bijvoorbeeld eerst wat lagere level zones gaan doen ;)!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog zoiets wat in WoW beter kan, al zijn daar de zogeheten Fun Raids ook wel leuk. Persoonlijke records maken met het neerhalen van bosses. :+

Ga straks als de schilder is geweest weer spelen. Zit er bijna helemaal in.

Is er toevallig ook een centrale plek, of meerdere, voor professions trainers? Ik weet namelijk niet wat het beste is voor mijn warrior en welke professions je altijd kunt trainen.

Had gisteren wel meer dan 100 mining picks weg gesmeten. Wist niet echt wat ik mee moest. Als ik het nu had ge equipped, dan was het in elk geval uit mijn inventory. Ik met mij dwang ook voor lege inventory's. :+

14. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb geen Ground Target Skills en voor monster targetten gebruik ik LB+X, LB+Y, LB+B.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    BALLON

TORCH

Dit Queen event was dus weer een succes. :cool:

(voor de rest geen hol uitgevoerd, maar ik heb die 2 items, en dat is het belangrijkste. :+ Kan ik weer als een malloot rondspringen met die ballon, jeej)

Die 'train' wat blijkbaar rondtrekt door Queensdale is strontirritant. Wat een idioten.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Wat een saaie torch :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, viel mij ook nogal tegen. Ik verwachtte wat meer pracht en praal. :mad:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gaat lekker bij mij ook. Level 23, maar verhaal zit op 26/27. Ik moet nu dus even side quests doen. Dit zijn die hartjes toch?

En ik zag ook nog iets van daily's, maar weet niet welke dat zijn.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dailies zijn gewoon x aantal vijanden slachten/minen en andere prutdingen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nvm: Inmiddels al verslaafd met de kennis over quests etc. Focking leuk gedaan. Tis dat de wow servers eruit liggen, maar die subscription zeg ik denk ik op aan het einde de de maand.

Het is voor mij in WoW toch allemaal niet zo boeiend meer en heb de afgelopen weken zaaddodend gespeeld. In GW 2 leeft alles veel meer. _O_

Laatst bewerkt: 2 sep 2013

Deel Deze Pagina