[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Objectief gezien is dat toch gewoon een fantastische line up? Games in alle smaken aanwezig. Enige wat echt ontbreekt en wat iedereen had willen spelen deze winter is Mario Kart..

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, de vraag is dan alleen waarom je niet voor een One of een PS4 zou gaan of gewoon bij een 360 of PS3 zou blijven. Er staat tussen die lineup maar weinig waar je echt een Wii U voor zou kopen.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je maar 1 console kunt kopen, is de Wii U gewoon geen goede optie ivm de zeer beperkte keus aan games, en het gebrek aan genoeg mensen die online spelen (voor games als bv CoD, Splinter Cell).
    Dan is een PS3 of 360 simpelweg gewoon de betere keuze.

De Wii U (of elke Nintendo console eigenlijk) is leuk voor erbij, niet als main console.

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Update 23.27 uur
    De releasedatum voor Deus Ex toegevoegd, deze director's cut komt 6 september

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Totaal niet. Bijna alleen maar first party stuff!

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Rayman Legends besteld, ben benieuwd

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Bullcrap.

Wat is er first party aan Watch Dogs, Assassins Creed, Call of Duty Ghosts, Rayman Legends, Batman Arkham Origins & Sonic Lost World?

Alemaal AAA titels die naast Nintendo's first party titels uit komen.

Had jij verwacht dat Nintendo in een half jaar 6 grote titels van 6 IP's gaan lanceren?

Mijn portemonnee wordt in ieder geval vaak tevoorschijn gehaald komende hersft/winter.

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    38 euro bij de Mediamarkt zag ik.

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    27,50 bij ing + 1,95 verzendkosten. 1350 rentepunten. PS3 en X360 versie zijn daar 25 + 1,95 verzendkosten.

Iemand een idee waar Zelda L.E te pre orderen is in Nederland?

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga eerlijk met jullie zijn. Moet jullie dan ook doen aight? Niet lachen.

Ik ben sinds mijn jongste jaren al een fervent gamer. Alle consoles bijna wel gehad. Ik ben inmiddels 36 jaren oud (ja echt waar) en ik heb imiddels 2 dochters en ben getrouwd. Ik game eigenlijk nog maar weinig, vooral omdat ik heel snel ben uitgekeken op de meeste games. Zelfs een The Last of Us kan mij niet genoeg boeien en daar ben ik dan vrij snel klaar mee. Is toch een dikke game, voordat ik het spel heb ben ik ontzettend gierig en moet ik het hebben. En dan is de euforie binnen een dag weer verdwenen en kan ik me er niet meer toe zetten. Hup, uit de PS3.

Ik ben (of was??) van plan om de PS4 te gaan halen. Ik geef toe, het lijkt me geweldig, die graphics, hoe dik moet dat wel niet zijn. Echter, ik ben bang dat ik het alleen koop omdat ik altijd een gamer ben geweest. Ga ik er echt veel plezier aan beleven? Ik verwacht dat ik een Killzone maar een paar x ga spelen.

Waarom post ik dan hier? Omdat ik ook een Nintendo-fan ben. De 3DS en games als Super Mario 3D land, Luigi's Mansion 2, DKCR 3D, ik hou er ontzettend van. Ik speel er dan ook wel regelmatig op, daar waar ik de PS3 en 360 links laat liggen. De WiiU wilde ik eigenlijk niet, omdat ik niet kan begrijpen waarom Nintendo weer achter moet lopen qua power. Echter, nu zie ik veel meer leuke games op komst en ga ik toch twijfelen. Ik speel namelijk de Nintendogames wel gewoon uit, terwijl de meeste PS3 of 360 titels na een tijdje gaan vervelen.

Nu zie ik deze bundel en verdomme, die wil ik toch eigenlijk wel hebben. Zeker met Mario 3D World en DKC TF. Maar die PS4, dat is dan toch weer next-gen :+ Daar gaat mijn gamers hart dan ook wel sneller van kloppen.

Pffff, ik wil overigens geen WiiU voor erbij, het wordt 1 van de 2. De PS4 heeft nog de voorkeur, maar ik ga steeds meer twijfelen. Vooral omdat ik gewoon steeds minder game maar nog wel veel op mijn 3DS game vanwege de toffe games.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Herkenbaar. Ik heb The Last of Us ook sinds de launch, maar pas 2 a 3 uurtjes gespeeld. Ik moet het hebben, maar zodra ik het heb verlies ik mijn interesse. De Nintendo franchises kunnen daar ook geen verandering in brengen. Eigenlijk is er tegenwoordig maar één franchise waar ik wel van geniet én ze daadwerkelijk uitspeel: Tomb Raider. Van de PS4 gaat mijn hart ook sneller kloppen, maar ik zie eigenlijk geen games die ik wil hebben. Een nieuwe Tomb Raider is nog ver van ons verwijderd, dus voor die tijd zie ik mezelf de stap naar next-gen niet maken. De WiiU is voor mij geen optie. De Nintendo games zijn meestal wel goed, maar je ziet gewoon hoeveel moeite ze hebben met HD ontwikkeling. Ze komen met relatief kleine games, zelfs geen waardige 3D Mario. En een serie als Starfox kan ik tegenwoordig wel op mijn buik schrijven. Ze zijn bij Nintendo gewoon slecht bezig en dat beleid ga ik niet belonen.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Had ik eerst ook; was echt precies hetzelfde (misschien is het de leeftijd?;)) maar wat mij echt geholpen heeft is echt zeer selectief zijn in wat ik koop.
    Daarom game ik nu nog, en kijk ik toch uit naar de PS4 met een aantal games (Killzone, Watchdogs, en in feb Infamous als belangrijkste contenders).

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voordeel van de WiiU is dat je alle toppers die je wil spelen kunt kopen en uit kan spelen voordat er weer iets anders komt.
    Ik herken me in jou verhaal, de toppers die er uit komen speel ik niet, enkel Gears3 speel ik nog. Nintendogames speel ik grijs en zijn inderdaad leuk om met de kinderen te spelen, wat de replaywaarde ook flink oprekt. Verheug me al op de Windwaker, die gaat me maanden zoet houden en inderdaad met de feestdagen Mario3D en volgende week krijg ik Rayman binnen.
    Ik heb mijn xbox one consoles geannuleerd en er toch 105 euro aan tegoedbonnen aan overgehouden.
    Kortom ik houd het bij de 360 en WiiU

Laatst bewerkt: 30 aug 2013
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik merk nu ik ouder word dat veel minder games koop ook. Koop er 1 of 2 per jaar en speel die dan veel. Ik heb en PS3 staan en Last of US leek me wel tof. Maar uiteindelijk haal ik hem toch niet omdat ik weet dat ik hem toch niet lang ga spelen. Toen ik jonger was had ik hem op de release gelijk gehaald.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik koop sowieso nooit meer games op de release behalve de 1 of 2 echt uitzonderlijke games zoals GTA 5. Heeft me de afgelopen twee jaar al honderden euro's gescheeld.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit even te denken ik heb volgens mij dit jaar nog geen een spel gekocht. GTA5 gaat de eerste worden haha.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een mafkees. Geen Tomb. Geen TLOU. Geen Bio? Niks?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Merk ook dat ik liever de laatste tijd MP games speel of open world. Waar ik lekker veel uur in kan steken ipv 12 uur in een SP game voor 50 euro. :)

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weirdo. Haha. Nee ook te begrijpen. Maar loopt wel wat gems mis zo.

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Staat die Zelda L.E met Figurine al bij mediamarkt in het systeem?

Deel Deze Pagina