Ik ga eerlijk met jullie zijn. Moet jullie dan ook doen aight? Niet lachen.
Ik ben sinds mijn jongste jaren al een fervent gamer. Alle consoles bijna wel gehad. Ik ben inmiddels 36 jaren oud (ja echt waar) en ik heb imiddels 2 dochters en ben getrouwd. Ik game eigenlijk nog maar weinig, vooral omdat ik heel snel ben uitgekeken op de meeste games. Zelfs een The Last of Us kan mij niet genoeg boeien en daar ben ik dan vrij snel klaar mee. Is toch een dikke game, voordat ik het spel heb ben ik ontzettend gierig en moet ik het hebben. En dan is de euforie binnen een dag weer verdwenen en kan ik me er niet meer toe zetten. Hup, uit de PS3.
Ik ben (of was??) van plan om de PS4 te gaan halen. Ik geef toe, het lijkt me geweldig, die graphics, hoe dik moet dat wel niet zijn. Echter, ik ben bang dat ik het alleen koop omdat ik altijd een gamer ben geweest. Ga ik er echt veel plezier aan beleven? Ik verwacht dat ik een Killzone maar een paar x ga spelen.
Waarom post ik dan hier? Omdat ik ook een Nintendo-fan ben. De 3DS en games als Super Mario 3D land, Luigi's Mansion 2, DKCR 3D, ik hou er ontzettend van. Ik speel er dan ook wel regelmatig op, daar waar ik de PS3 en 360 links laat liggen. De WiiU wilde ik eigenlijk niet, omdat ik niet kan begrijpen waarom Nintendo weer achter moet lopen qua power. Echter, nu zie ik veel meer leuke games op komst en ga ik toch twijfelen. Ik speel namelijk de Nintendogames wel gewoon uit, terwijl de meeste PS3 of 360 titels na een tijdje gaan vervelen.
Nu zie ik deze bundel en verdomme, die wil ik toch eigenlijk wel hebben. Zeker met Mario 3D World en DKC TF. Maar die PS4, dat is dan toch weer next-gen
Daar gaat mijn gamers hart dan ook wel sneller van kloppen.
Pffff, ik wil overigens geen WiiU voor erbij, het wordt 1 van de 2. De PS4 heeft nog de voorkeur, maar ik ga steeds meer twijfelen. Vooral omdat ik gewoon steeds minder game maar nog wel veel op mijn 3DS game vanwege de toffe games.
Klik om te vergroten...