Diablo 3 Console Version Features and Updates Blizzard zal ongetwijfeld ook de console versie in de toekomst blijven ondersteunen met patches en wellicht extra content (expansion?). P.S. Ook in de filmpje wordt 9 september beweert, maar het is toch echt 3 september (opmerking later gecorrigeerd door de maker van het filmpje).
Is alleen bekend dat dit 2014 zal zijn. Daarom haal ik hem op de 360 nog. Tegen die tijd zijn er genoeg andere next gen games die ik wil spelen.
Ja, heb jij een review exemplaar of winkel exemplaar? En zo ja, waar vandaan? PM me indien je dit niet publiekelijk wilt delen ivm embargo en shit.
Boeit het eigenlijk, of het een review of winkel exemplaar is? Zouden er zoveel verschillen kunnen bestaan tussen die twee?
Ik heb zelf behoorlijk veel tijd zitten in Diablo 3 op de PC, dus ga ik deze waarschijnlijk niet spelen. Toch lijkt het me een toffe manier om alsnog van deze game te genieten als je m nog niet gespeeld hebt. Helemaal nu Blizzard ernaar gehint heeft dat ze de aankomende expension Reaper of Souls hoogstwaarschijnlijk ook naar de console gaan brengen.
Ik heb besloten om de game toch maar niet te halen. Over 2 weken kom GTA V al uit en de studie gaat weer beginnen, dus in die 2 weekjes heb ik toch niet heel veel tijd om die game te gaan spelen.
Gaat mij om de levering niet wat voor type het is betreft verschillen in gameplay. Als iemand een retail exemplaar heeft betekent dat dat de winkels al bevoorraad zijn. Dan is de kans groter dat we onze pre orders eerder geleverd krijgen.
Geen enkel verschil normaal gesproken, behalve het hoesje dan (en het niet aanwezig zijn van een boekje).