Ja dat is tenminste nog een behoorlijk nieuwe game Rainbow six... Leuk hoor, maar die speelde ik al 5-6 jaar geleden voor het laatst
Alleen wel een stuk minder. Ach moet zeggen heb de meeste gratis games wel gedownload maar heb het nog geen een keer gespeeld.
Gratis is gratis, maar hadden ze niet wat meer aansprekendere titels kunnen kiezen. Het is dat ik GTA online wil spelen, anders had ik gold nooit verlengd, in ieder geval niet voor deze extra's.
Dan heb je een console die al 7 a 8 jaar op volle toeren, zowel multi als exclusive, erg goeie games uitpoept en dan komt je met de een of andere uitgerangeerde arcade game op de proppen? Geef dan titels weg die niet goed verkocht hebben maar wel goed waren.
Zoveel om op te noemen... Halo 3 of Battlefield 2 bvb zat ik meer op te wachten... Dat zijn betere titels dan een flut arcade game waar je wat met kaartjes moet spelen....
Even uit mijn hoofd: Vanquish Shadow's of the Damned El Shaddai Blue Dragon Lost Oddesey Castlevania: Lord of Shadows WET Bayonetta Child of Eden Red Faction Bulletstorm Dark Souls Kayne and Linch 1/2 Asura's Wrath Star Ocean etc. Ze kunnen toch wel met wat beters komen dan een online yo-gi-oh look a likeje? Of exclusieve games als: Halo 3/reach/4 Gears of war games Forza 3/4
Shiiiiiit. Cheapskates bij Microsoft zeg, wat een aanfluiting qua gratis titel. Die game is wel 15 jaar oud man!
Het is gratis, zeur allemaal niet zo en download ze gewoon niet. MS constateert dan vanzelf dat (noem maar een nummer) 90% van de Gold-members niet zo onder de indruk is van hun 'games for gold' actie
Door die actie was ik aanvankelijk blij met mijn Gold, aangezien ik nooit meer online speel. Maar die spellen zijn een aanfluiting, die ga ik inderdaad niet downloaden.
Whahahhaahahahhahahahahahhahahaah Een kaart spel ga ik wel proberen maar kom op zeg! Een game die je voor een 5 euro koopt kom op zeg! Ga ze wel beide spelen
Dit zijn prima games zeker bayonetta, misschien gears of war 2 weggeven. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Het is niet zeuren, maar gewoon ongelofelijk dom van MS. Ze zitten al in de hoek waar de klappen vallen mbt de Xbox One. Psplus blijft maar met top titels strooien en als MS toekomstige klanten en hun huidige fanbase wilt behagen, dan moeten ze niet opkomen met poep. Waar je in de afgelopen maanden bij Playstation Oa Uncharted 3, Dark Souls, Need for Speed, Hitman Absolution, Assassins Creed 3 krijgt, is Rainbow 6 echt een aanfluiting. Het is vast en zeker dezelfde marketing debiel die de XboxDone plan heeft geschreven. Ze hadden met de introductie van hun gratis games plan, zoveel beters kunnen en moeten doen. Dit is gewoon weer een minnetje voor MS.
Geweldig dat ze R6 weggeven, kan ik na 6 jaar niet gespeeld te hebben eindelijk weer eens een lobby vol krijgen