Maakt me niet uit hoe episch de story word en dik de graphics zijn. Als de multiplayer geen true-skill ranks heeft koop ik deze game niet.
Als ze geen true-skill ranks inplementeren, na al die feedback, dan ga ik me serieus zorgen maken over de Halo franchise, voor zover ik dat al niet doe.
Voor true skill heb je echt veel spelers nodig. Anders zoeken bepaalde "skillgroepen" LANG naar een match
Dat valt hartstikke mee. Gewoon steeds breder in skill level gaan zoeken. In Halo 3 heb ik, nog steeds, ook zo een potje.
En jullie denken dat true skill nog geactiveerd is? Kan me van Gears herinneren dat MS toen true skill had afgeschaft. Misschien was het alleen voor Gears maar volgens mij voor alles
Wat is die trailer in de startpost toch een vreselijke upload. Kan iemand mij uitleggen hoe die puinhoop word genoemd in videobewerkingstermen? Video zelf doet me sterk denken aan Halo 3.
Dat leek er wel op in de trailer. Spoiler Wacht, die chip was vernietigd door de catalyst. Zal misschien iets anders zijn dan?
Ik ben een grote Halo fan hoor, maar wat is hier OMG aan...of gefap (hierboven)? En dan ook gewoon Halo 5....dacht dat ze aan deze Halo geen nummer wilde plakken? Wat mij ook al debiel leek, maar goed.....
NIEUWS. Release = 2014. Fucking gay trouwens, de nieuwe Halo trilogie zou op de 360 komen dus ook Halo 5