1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha speel best wel vaak Recon met de M5K. Op de vlag TUGS neerzetten en iedereen opruimen en dan weer de TUGS meenemen naar de volgende vlag. :+
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Heeft er nog iemand een server?
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een drama altijd op clan servers. Enkele weken geleden reed ik rond met een jeep op Azadi palace richting de D/E vlag en zag ik iemand de weg oversteken dus besluit ik om uit te stappen. Even wat C4 op de jeep geplakt en in een hoekje gaan liggen. Komt hij richting mijn jeep aangelopen en hij is zo dom om in te stappen en dus blaas ik hem op. Als je +level 60 bent moet je maar niet zo simpel zijn en beseffen dat die jeep er nog maar net stond. :+

    En net werd ik gekicked omdat het iets te goed ging voor mij en het andere team het daar wat moeilijk mee had.

    Wat willen ze dan, enkel tegen noobs spelen zodat ze 50-5 kunnen gaan?
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Toffe manier om level 100 te worden! :p


    Iemand nog zin om de achievement Ninjas en Bullseye te halen zeer binnenkort?
    Ik had dat ooit met Antraxxx afgesproken maar dat was er nooit van gekomen. Nu wil ik wel serieus een einde maken aan alle achievements van dit spel, dus laat maar weten!
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol idd dat is een manier om level 100 te halen.
    Btw weer 2XP deze week omdat Gamescom is. Is van 21 tot 26 Augustus.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    [​IMG]



    BF related natuurlijk

    :9:+
     
  8. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel weer zin in bf3....

    Verstuurd van mijn genetisch gemanipuleerde super ufo met tapatalk.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van 0:33 tot 1:24 je gaat helemaal kapot.
    BF3 _O_

     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een drama is het toch de laatste maanden met spelers. Zie je dat de game goedkoop is. Zoveel lage ranks die niet kunnen spelen. Zeker geen BF en allemaal een trechter in lopen. Hebben wij A op Bazaar en de tegenstander B en C gaan ze allemaal door die gang lopen bij B. Ik steeds flanken in me eentje want niemand denkt na. Beetje in me eentje maar C cappen. Niemand die op je spawnt of komt helpen. Ook op Markaz net. Potje begin ik vlaggen cappen en tegenstanders neermaaien, verliezen we opeens alle vlaggen ik naar de scoreboard kijken. Sta ik op 1500 punten binnen een paar minuten heeft de nummer twee van me team 300 punten 300! voor de nummer 2. Ben echt bang voor BF4 nu BF nog populairder word dat er nog meer drama spelers erbij komen.
     
  11. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik had ook lage rank 1,2,3 ofzo?
    Maar ik had dus ook 600 punten verschil met mijn 2de player die er was,
    Dus er zijn ook goede lage ranks haha
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    99% dan. ;)
    Zoveel voorbeelden vanavond het was echt drama. Zo level 8 die midden op straat ligt met een bipod. Ga dan even 10 meter verder liggen ofzo en ga op burn. Dan doe je tenminste iets. Had ik maar een capture card. Dan had ik een 10 minuten video kunnen maken van drama spelers die ik vanavond ontmoet heb. Mij teammate en ik moesten soms maar gewoon even lachen om het leuk te houden zo slecht was het.
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel mensen spelen voor hun plezier, niet voor hun rank of KD ratio,

    Mij wil je niet in je team hebben dan met 71 deaths ...
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor je rank of KD spelen is in BF ook van ondergeschikte waarde. Als je in een gamemode zoals Conquest maar voor de objectives speelt en anders heb ik echt zo'n idee van hoezo gaat die debiel nu niet gewoon team deathmatch spelen ofzo...
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zegt dat ik niet voor mij plezier speel? Als ik geen plezier heb speel ik een spel niet. En verder boeit het me niet wat me KD of rank is (dit is geen COD). Maar wat is de fun om een trechter in te lopen en gelijk neergeknald te worden? Kan je beter gaan flanken en proberen een vlag te pakken dan heb je meer plezier.
     
  16. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap je Hybrid. Laatste tijd moeite met leuke servers vinden. Of geen tegenstand. Of geen team/squad en helemaal afgeslacht worden.

    Ik denk wel dat 32 vs 32 in BF4 veel gaat veranderen. Dan maakt het niet zo veel meer uit als er 5 snipers en 2 vliegtuigen zijn die geen vlaggen pakken. Hoop ik...
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kom ze ook tegen de laatste tijd, veel van die jongens zijn te dom voor woorden en snappen er niks van. Waar ik me echt aan erger is dat ik minuten lang op zoek moet om een goede server te vinden.


    Het is echt moeilijk om een goed en balanced spel te vinden (zonder te veel rank 100's en domme spelers).
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb nu iets van 5 servers onder me favorieten waar ik altijd op speel. :)
     
  19. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Er zijn sowieso veel mensen die in skill based games er geen kut van bakken. In Halo speel ik ook genoeg met hersenloze debielen in mijn team, gek word ik ervan.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah die gast in het begin als ze spawnen. Dat was gewoon zielig haha.

     

Deel Deze Pagina