Super wist niet voor welke tijd ik moest bestellen, Hebben jullie al bericht gehad dat die wordt opgestuurd? Zo ja ik nog niet,
Tja, niet veel bedrijven nemen bestellingen aan na 9 uur, tot nu toe alleen wehkamp en bol zover ik weet
Dat kan niet; PostNL moet je voor 19.00 aanleveren, anders niet. Grote bedrijven als Bol zijn een uitzondering omdat ze zo verdomd veel leveren (paar volle vrachtwagens per dag), die hebben een deal met PostNl. Dat zie ik Dixons niet doen....
Dixons is onderdeel van Mycom en laat Mycom nou net een pakhuis/loods hebben die heel vlakbij een tnt deposito zit ;-)
Nog steeds geen email gehad van dixons, Dat het is opgestuurd ofzo Alleen dat ik heb betaald Heb gister avond al besteld gaat toch wel heel sloom
Koopjes mensen, voor leveringen en dergelijke moet je hier zijn. OPT-BJ-2611-PC13 10% korting bij Bol, kun je dus eventueel gebruiken voor Xbox One pre-order. Alleen wel nu betalen helaas.
Ik heb gister net na 17 uur Saints Row 3 gekocht bij Dixons voor € 5 en zojuist werd ie al afgeleverd. Erg rap hoor. *)
Krijg deze melding: De ingevoerde kortingscode is al het toegestaan aantal keren gebruikt en daarom niet meer geldig. De kortingscode is niet (langer) toegepast op uw bestelling.
Heel leuk elke keer dit. Er is al aangegeven waar je dit kan posten en dat is niet hier. Dus a.u.b. enkel nog koopjes spotten hier.