Ik vind dat 2DS ding niet zo heel tof. Ik zou hem nooit kopen, ik vind de 3D ook gewoon vet. Als ik Luigi's Mansion 2 speel, dan geniet ik echt van het 3D. Zelde geldt voor Super Mario 3D Land. Gewoon gaaf. Ik zie het nut niet van 2D spelen (hebben we een slider voor) en ik ben bang dat Nintendo zich nu minder zal richten op het 3D gedeelte. Dat waren ze al van plan, nu gaat dat alleen nog rapper.
En voor mij 3D is tof ja maar kan het nooit langer dan 10min spelen. Switch ik t weer naar 2D dan is het echt een verademing voor mn ogen.
Ik kan me dat voorstellen. Zelf kan ik gewoon uren met de slider omhoog spelen (behalve met Pilot Wings Resort), dus ik vind het prachtig om in 3D te gamen op de 3DS.
Kan iemand me helpen met Animal Crossing? Ben de gieter kwijtgeraakt of perongeluk verkocht en ik kan maar geen nieuwe vinden. Ik betaal er bells voor of items 3411-1126-8268
@HAN Ik heb geen gieter voor je, maar weet wel hoe je de zilvere kan krijgen. Is misschien een optie? Wel tijdrovend... Spoiler elke dag (2) bloemzaadjes kopen bij leaf en je krijgt na 50 (!) een zilvere...
Vind het qua uiterlijk een van de lelijkste handhelds. Ziet er gewoon raar uit en lijkt me ook totaal niet lekker in de hand liggen. Gebruik zelf amper het 3D effect bij de 3DS omdat het gewoon niet lekker werkt. Kan me in dat opzicht het 2DS verhaal nog el een beetje voorstellen, alhoewel dit ook gewoon te fixen is met de slider op de 3DS. Beetje een verhaal van melkie melkie.
Dat is ook de reden ja. Maar gaat voor ons als retailers weer een hoop onduidelijkheden opleveren bij klanten, helemaal vanwege de naam 2DS. Veel mensen denken nu al dat de 3DS XL de opvolger is van de 3DS en dat het verschillende apparaten zijn.
Zal de 3DS vast ook wel langzaam aan uit de winkels gaan? Keuze valt eigenlijk toch altijd wel op een 3DS XL.
Heb zelf een maand geleden nog een normale 3DS gehaald. XL was me iets te groot, vond ik niet zo nodig.
Zo... Vanmiddag m'n 3DS verzameling even aangevuld met: Pokemon Mystery Dungeon Gates to Infinity, Donkey Kong Country Returns 3D en Animal Crossing New Leaf. Moet ik wel weer ff mee vooruit kunnen denk ik. Tenminste tot Pokémon X binnen is Weet iemand trouwens hoe Asphalt 3D is? Heeft wel slechte reviews maar vond het er best wel leuk uitzien. Is nu €5 bij Dixons.
Zijn oude winkelvoorraden. Leveranciers leveren de DSI en de DSI XL al geruime tijd niet meer uit. Verwacht eerlijk gezegd wel dat de reguliere 3DS uit de schappen gaat verdwijnen. Sommige kleuren worden al enige tijd niet meer geleverd.